Znaleziono 6667 wyników

autor: Sergek
sob 24.02.2018 20:04
Forum: Inne sporty
Temat: Siłownia - Kulturystyka
Odpowiedzi: 888
Odsłony: 74666

Siłownia - Kulturystyka

W dniu dzisiejszym po raz pierwszy walczyłem z 50 kg na OHP. Jestem z siebie bardzo zadowolony.

Koniec komunikatu.
autor: Sergek
sob 24.02.2018 17:21
Forum: Piłka nożna na świecie
Temat: O futbolu na luzie...
Odpowiedzi: 71936
Odsłony: 2481402

O futbolu na luzie...

Bramka i asysta + wszystko co zle pod nasza bramka zaczyna sie od niego.

#emrecan
autor: Sergek
śr 21.02.2018 21:35
Forum: Piłka nożna na świecie
Temat: O futbolu na luzie...
Odpowiedzi: 71936
Odsłony: 2481402

O futbolu na luzie...

Ten McTominay tak odstaje od reszty, ze to nawet zabawne nie jest.

A DDG standardowo daje druzynie pare szans zanim wynik zrobi sie zly.
autor: Sergek
sob 17.02.2018 9:50
Forum: Hyde Park
Temat: Domek nr 10 (temat luźny)
Odpowiedzi: 106173
Odsłony: 3539886

Domek nr 10 (temat luźny)

tylko to jak wygląda droga kosztu od początku do końca :wink:
autor: Sergek
sob 17.02.2018 9:32
Forum: Hyde Park
Temat: Domek nr 10 (temat luźny)
Odpowiedzi: 106173
Odsłony: 3539886

Domek nr 10 (temat luźny)

Po treningu, sniadanie i zaraz lece do biblioteki #kujon
autor: Sergek
pt 16.02.2018 20:21
Forum: Hyde Park
Temat: Domek nr 10 (temat luźny)
Odpowiedzi: 106173
Odsłony: 3539886

Domek nr 10 (temat luźny)

1194929 Wiesz jak to mówią. Chłopak nie ściana, da się przestawić. Żeby tak ciebie ktoś w przyszłości nie przestawił, wtedy się zorientujesz że to głupota odbijać komuś pannę. dokładnie tak jak cloner sądzę. mega $#ujowe zachowanie odbijać komuś panne/chłopaka wiedząc że ta druga osoba ma partnera/...
autor: Sergek
pt 16.02.2018 20:16
Forum: Hyde Park
Temat: Domek nr 10 (temat luźny)
Odpowiedzi: 106173
Odsłony: 3539886

Domek nr 10 (temat luźny)

Ja juz pisalem o swoich pogladach w tej sprawie. Nie chce mi sie powtarzac, bo znowu bede zjechany jak wtedy.

W ten piatek tylko jebany rachunek kosztów
autor: Sergek
pt 16.02.2018 20:04
Forum: Hyde Park
Temat: Domek nr 10 (temat luźny)
Odpowiedzi: 106173
Odsłony: 3539886

Domek nr 10 (temat luźny)

1194925 Dziwna sprawa uczyć się po nocy z kolegą gdy się ma chłopaka. Ja na jego miejscu nie byłbym zadowolony. A i Ty coś ostro zaprzeczasz :wink: Ten chlopak to ciapa straszna z tego co wiem, ale przyznam szczerze, ze mnie to nie obchodzi :D Liczy sie to, ze dzieki niej bede mogl zaliczyc poprawke
autor: Sergek
pt 16.02.2018 19:57
Forum: Hyde Park
Temat: Domek nr 10 (temat luźny)
Odpowiedzi: 106173
Odsłony: 3539886

Domek nr 10 (temat luźny)

nic takiego nie bedzie, kolezenska relacja i ma chlopaka

wiem, ze to nie jest przeszkoda, ale zadnej biologii dzis nie bedzie
autor: Sergek
pt 16.02.2018 19:50
Forum: Hyde Park
Temat: Domek nr 10 (temat luźny)
Odpowiedzi: 106173
Odsłony: 3539886

Domek nr 10 (temat luźny)

ryba_82 pisze:Qr Bbpost
Sergek pisze:Qr Bbpost Glupio mi, ze musze zawiesc, ale dzisiaj umowilem sie wczesniej na nauke do poprawki ze znajoma z grupy.


Jaki przedmiot? Biologia? :mrgreen:


rachunek kosztów, nie tym razem
autor: Sergek
pt 16.02.2018 19:47
Forum: Hyde Park
Temat: Domek nr 10 (temat luźny)
Odpowiedzi: 106173
Odsłony: 3539886

Domek nr 10 (temat luźny)

1194886 Sergek dzisiaj uderzam na Sopot, Ty tam mieszkasz czy w Gdyni? Bo już nie ogarniam ;) Glupio mi, ze musze zawiesc, ale dzisiaj umowilem sie wczesniej na nauke do poprawki ze znajoma z grupy. Szkoda, ze wczesniej znac nie dales, ale zakladam, ze to bylo niemozliwe. Gdzie bedziecie sie bawic?...
autor: Sergek
czw 15.02.2018 0:06
Forum: Anglia
Temat: Liverpool (zbiorczy)
Odpowiedzi: 12100
Odsłony: 662939

Liverpool (zbiorczy)

Takiej profesorki to ja sie nie spodziewalem. Szapoba.

I jeszcze dodam, ze szapoba takze dla sedziego - fajnie miec sedziego, ktory pozwala na gre i nie gwizdze przy kazdym kontakacie. Chyba top3 sedziow z tego sezonu z naszych spotkan.
autor: Sergek
śr 14.02.2018 20:07
Forum: Anglia
Temat: Liverpool (zbiorczy)
Odpowiedzi: 12100
Odsłony: 662939

Liverpool (zbiorczy)

Porto chyba bez najlepszych, a my w 10. Wyrownanie bedzie.
autor: Sergek
śr 14.02.2018 12:48
Forum: Hyde Park
Temat: Domek nr 10 (temat luźny)
Odpowiedzi: 106173
Odsłony: 3539886

Domek nr 10 (temat luźny)

1193979 W sobotę wybraliśmy się z przyjaciółmi poimprezować na mieście. Ja nawet nie miałem zamiaru nikogo podrywać bo zwyczajnie nie czułem się gotowy czy na siłach. Byliśmy w trzech lokalach i nigdzie nie było z tym problemu, ostatecznie skończyłem z jednym numerem telefonu i tak od wczoraj sobie...
autor: Sergek
pn 12.02.2018 15:27
Forum: Hyde Park
Temat: Domek nr 10 (temat luźny)
Odpowiedzi: 106173
Odsłony: 3539886

Domek nr 10 (temat luźny)

Ja 96

Wyszukiwanie zaawansowane