Znaleziono 1495 wyników

autor: moody90
pn 15.01.2018 23:38
Forum: Anglia
Temat: Manchester United (zbiorczy) (cz.2)
Odpowiedzi: 25223
Odsłony: 1411879

Manchester United (zbiorczy) (cz.2)

zycze pogbie jak najlepiej, statystyki swietne, ale tez powiedzmy sobie szczerze: sa asysty i sa ASYSTY. te gole martiala i valencii z dzisiaj licznik pogbie nabily, ale 90% zaslugi przy nich nalezalo do strzelajacego, a 10% do podajacego
autor: moody90
pn 15.01.2018 18:20
Forum: Hiszpania
Temat: Real Madryt (zbiorczy) (cz.2)
Odpowiedzi: 30262
Odsłony: 2196700

Real Madryt (zbiorczy) (cz.2)

1186336 Widzisz moody, jego odejście z Barcelony do pewnego momentu też było opcją nie do pomyślenia. Odszedł bo chciał być numerem jeden. W Paryżu nim jest, w Realu bez Cristiano też by nim został. A jednak Real>PSG nawet jak dwumecz w lutym powie co innego. Zresztą, już w lecie było gadane, że Pa...
autor: moody90
pn 15.01.2018 17:25
Forum: Hiszpania
Temat: Real Madryt (zbiorczy) (cz.2)
Odpowiedzi: 30262
Odsłony: 2196700

Real Madryt (zbiorczy) (cz.2)

wymiana neymara na ronaldo...to sie was zarty dzis trzymaja :P
autor: moody90
pn 15.01.2018 0:00
Forum: Hiszpania
Temat: F.C. Barcelona (zbiorczy) (cz.2)
Odpowiedzi: 34993
Odsłony: 2306283

F.C. Barcelona (zbiorczy) (cz.2)



najlepsze ujecie chyba
autor: moody90
ndz 14.01.2018 23:06
Forum: Hiszpania
Temat: F.C. Barcelona (zbiorczy) (cz.2)
Odpowiedzi: 34993
Odsłony: 2306283

F.C. Barcelona (zbiorczy) (cz.2)

gomes gral bo iniesta mial jakis delikatny uraz i dlatego nawet z lawki nie wszedl, mimo niekorzystnego wyniku, tak podaje dobrze zorientowane rac1
autor: moody90
ndz 14.01.2018 22:55
Forum: Hiszpania
Temat: F.C. Barcelona (zbiorczy) (cz.2)
Odpowiedzi: 34993
Odsłony: 2306283

F.C. Barcelona (zbiorczy) (cz.2)

sickstick pisze:Qr Bbpost up - już takiego gola strzelono rok temu ;)



nie przypominaj, bo tesknie za brazolem ;)

chociaz...biorac pod uwage, jak sobie bez niego radzimy, to jakos przezyje :P
autor: moody90
ndz 14.01.2018 22:49
Forum: Hiszpania
Temat: F.C. Barcelona (zbiorczy) (cz.2)
Odpowiedzi: 34993
Odsłony: 2306283

F.C. Barcelona (zbiorczy) (cz.2)

piekny wolny, ponoc zrownal sie ta bramka z ronaldo pod wzgledem goli zdobytych w ten sposob na hiszpanskich boiskach fajnie, ze wciaz mecz po meczu mozna sie zachwycac paroma zagraniami drugiego pilkarza swiata. zaluje, ze to ponizsze nie weszlo. pracuj leon nad prawa noga! ;) https://streamable.co...
autor: moody90
ndz 14.01.2018 18:56
Forum: Anglia
Temat: Liverpool - Manchester City
Odpowiedzi: 166
Odsłony: 3930

Liverpool - Manchester City

Carbon serio myslales, ze aguero strzelil na 4-4? :lol2:
autor: moody90
sob 13.01.2018 18:20
Forum: Hiszpania
Temat: Real Madryt (zbiorczy) (cz.2)
Odpowiedzi: 30262
Odsłony: 2196700

Real Madryt (zbiorczy) (cz.2)

przeproscie HMK-a wszyscy, co mieli z niego beke, jak jechal po BBC i zizou po dublecie w zeszlym sezonie. wizjoner :P
autor: moody90
sob 13.01.2018 17:18
Forum: Anglia
Temat: Manchester United (zbiorczy) (cz.2)
Odpowiedzi: 25223
Odsłony: 1411879

Manchester United (zbiorczy) (cz.2)

pomijajac juz fakt, czesc tej listy kamila jest mocno naciagana, to tak przejrzalem ostatnie kilkanascie postow i mam pytanie za 100 punktow - tak wlasciwie to w odniesieniu do czego ty sie tak rozpisales? bo chyba nikt nie pisal nic o pogrubionej przez ciebie niemoznosci kreowania gwiazd przez mour...
autor: moody90
sob 13.01.2018 16:46
Forum: Anglia
Temat: Manchester United (zbiorczy) (cz.2)
Odpowiedzi: 25223
Odsłony: 1411879

Manchester United (zbiorczy) (cz.2)

z di maria odnosilem sie do posta kamila co do pogby - ogladam reuglarnie. krotka pilka - uwazasz, ze w jakimkolwiek klubie - czy to byloby city, czy real, czy barca czy arsenal bylby w stanie grac gorzej, niz teraz? ja dalbym sobie reke uciac, ze gralby lepiej. i stad wziela sie cala dyskusja - po ...
autor: moody90
sob 13.01.2018 16:35
Forum: Anglia
Temat: Manchester United (zbiorczy) (cz.2)
Odpowiedzi: 25223
Odsłony: 1411879

Manchester United (zbiorczy) (cz.2)

coz, widocznie mamy inne standardy i sie nie dogadamy. przychodzi pogba za 100 mln po paru swietnych sezonach we wloszech, gosc gral tak, ze byl przymierzany do barcelony i realu, tutaj czasem cos fajnego pokaze, bo wiadomo pewien poziom ma, ale notuje tez mnostwo slabiutkich spotkan, a czasem takty...
autor: moody90
sob 13.01.2018 16:06
Forum: Anglia
Temat: Manchester United (zbiorczy) (cz.2)
Odpowiedzi: 25223
Odsłony: 1411879

Manchester United (zbiorczy) (cz.2)

napisalem "mniejsze lub wieksze" niewypaly i to sa mniejsze, no ale chyba nie bedziemy sie oszukiwac, ze jestescie w pelni usatsfackjonowani rozwojem martiala i jego dyspozycja na przestrzeni calej przygody w anglii po tym co martial gral w monaco i jakie mial wejscie do united w peirwszy ...
autor: moody90
sob 13.01.2018 15:58
Forum: Anglia
Temat: Manchester United (zbiorczy) (cz.2)
Odpowiedzi: 25223
Odsłony: 1411879

Manchester United (zbiorczy) (cz.2)

1185611 ktory z duzym prawdopodobienstwem moze wstrzymac twoja dobrze zapowiadajaca sie kariere, to jest to wlasnie united, moze jeszcze chelsea albo milan. kazdemu dzieciakowi kazalbym sie dwa razy zastanowic nad transferem w tym kierunku :lol2: Powiedz to Cristiano Ronaldo. Rooneyowi. Evrze. Vidi...
autor: moody90
sob 13.01.2018 15:46
Forum: Anglia
Temat: Manchester United (zbiorczy) (cz.2)
Odpowiedzi: 25223
Odsłony: 1411879

Manchester United (zbiorczy) (cz.2)

tak przy okazji to polecam najpierw rzucic okiem na tego malcoma, bo on akurat naprawde wyglada na kozaka, wlasnie na prawe skrzydlo, gra juz nie pierwszy swietny sezon w ligue1, mimo ze jest mlodziutki - 20 lat. jest kowadlo w lewej nodze, jest brazylijska technika, jest wizja gry, juz teraz strzel...

Wyszukiwanie zaawansowane