Znaleziono 2344 wyniki

autor: moody90
śr 12.12.2018 21:49
Forum: Puchary Europejskie
Temat: Liga Mistrzów (zbiorczy)
Odpowiedzi: 12952
Odsłony: 686754

Liga Mistrzów (zbiorczy)

E bo ja wiem, akurat dzis imo nie porywa. Plus mial chyba ze dwa takie nieodpowiedzialne podania w poprzek ktore zappczatkowaly kontry szwabow

Pressing holendrow imppnujaco ale stapaja po cienkom lodzie grajac tak wysoko
autor: moody90
śr 12.12.2018 18:22
Forum: Hiszpania
Temat: F.C. Barcelona (zbiorczy) (cz.2)
Odpowiedzi: 35935
Odsłony: 2447934

F.C. Barcelona (zbiorczy) (cz.2)

zanotowal kiedys asyste w cdr, a karnego to i w lidze wywalczyl ale ogolnie rzecz biorac rzeczywiscie ma bardzo slabe statystyki w ofensywie. moim zdaniem on sie w ekipie nie do konca zaaklimatyzowal, jakis taki wycofany sie wydaje i pewnie po transferze do innego klubu bedzie blyszczal, bo w benfic...
autor: moody90
wt 11.12.2018 21:23
Forum: Puchary Europejskie
Temat: Liga Mistrzów (zbiorczy)
Odpowiedzi: 12952
Odsłony: 686754

Liga Mistrzów (zbiorczy)

1275367 Jakby ktoś nie wiedział https://twitter.com/BarcelonaM47/status/1072584561123561478 :rydzyk: :rydzyk: :rydzyk: :pijemy: :hardkor: jeszcze lepsza akcja, niz mbappe z argentyna, ktory w sumie tylko biegl, biegl i biegl i gdyby nie przyglup rojo pewnie pobieglby za linie bramkowa
autor: moody90
pn 10.12.2018 23:41
Forum: Włochy
Temat: AC Milan (zbiorczy)(cz.2)
Odpowiedzi: 61169
Odsłony: 3106420

AC Milan (zbiorczy)(cz.2)

no wlasnie sevilla jest klubem dzialajacym w ten sposob, tylko ze oni tak jak wspomnialem kupuja perelki za pare, parenascie milionow. a kupujac silve za 45 mln to juz nie bedzie tak latwo znalezc kogos, kto rzuci za niego jeszcze wiecej
autor: moody90
pn 10.12.2018 23:32
Forum: Włochy
Temat: AC Milan (zbiorczy)(cz.2)
Odpowiedzi: 61169
Odsłony: 3106420

AC Milan (zbiorczy)(cz.2)

pozyjemy zobaczymy. juz pare razy dyskutowalismy o tych prasowych 'pewniakach'. z ibra chyba znowu wyjdzie na moje, bo w momencie kiedy tyle bylo newsow ze idzie do was, i znowu superzrodla, dziennikarze z jego otoczenia etc. pisalem, ze jakos tego nie widze. sytuacja samego silvy szczerze mowiac ja...
autor: moody90
pn 10.12.2018 23:11
Forum: Włochy
Temat: AC Milan (zbiorczy)(cz.2)
Odpowiedzi: 61169
Odsłony: 3106420

AC Milan (zbiorczy)(cz.2)

no to szczerze watpie, ze sie skusza
autor: moody90
ndz 09.12.2018 19:27
Forum: Kultura, polityka, wydarzenia
Temat: Piłka w TV
Odpowiedzi: 3462
Odsłony: 256399

Piłka w TV

z perspektywy argentynskich fanow przeniesienie tak historycznego spotkania na inny kontynent to absurd. z niespodziewanej okazji skorzystac ma natomiast sporo pilkarskich 'vipow' - na trybunach maja byc m.in messi, simeone, zanetti, icardi, dybala, griezmann, busquets, pique, cambiasso, godin i wie...
autor: moody90
ndz 09.12.2018 12:40
Forum: Hiszpania
Temat: F.C. Barcelona (zbiorczy) (cz.2)
Odpowiedzi: 35935
Odsłony: 2447934

F.C. Barcelona (zbiorczy) (cz.2)

akurat wczorajszej zmiany denisa nie ma sie co czepiac. wiadomo, ze z tej maki juz chleba nie bedzie ale gosc dostal nagrode za dwie bramki w srodku tygodnia. ogolnie trzeba valverde oddac, ze pomijajac suareza, pique czy rakiticia, to bierze pod uwage aktualna forme, a nie nazwisko. i tak jak couti...
autor: moody90
sob 08.12.2018 13:43
Forum: Piłka nożna na świecie
Temat: O futbolu na luzie...
Odpowiedzi: 74052
Odsłony: 2793250

O futbolu na luzie...

warto zaznaczyc, ze strzelil ja kutasem. co za zawodnik

autor: moody90
sob 08.12.2018 12:21
Forum: Piłka nożna na świecie
Temat: O futbolu na luzie...
Odpowiedzi: 74052
Odsłony: 2793250

O futbolu na luzie...

patrzac na te liczby z 20 wloskimi trenerami w serie a i 17 hiszpanami (+3 latynosow grajacych wczesniej w hiszpanii) w la lidze latwo zrozumiec, dlaczego te ligi ma swoj charakterystyczny styl. moze sie on podobac bardziej, lub mniej, ale jest jakis. i tez potwierdza sie to, co lubie mowic, czyli z...
autor: moody90
czw 06.12.2018 22:36
Forum: Piłka nożna na świecie
Temat: Złota Piłka
Odpowiedzi: 1489
Odsłony: 84795

Złota Piłka

tak wracajac do tematu, czyli zlotej pilki. lista top 100 od ESPN z podzialem na pozycje - http://www.espn.com/espn/feature/story/_/id/25401799/espn-fc-100-2018. co do jednego czy drugiego wyboru mozna sie klocic, ale co do ogolu widac, ze tu panel ekspertow potraktowal sprawe powaznie, nie to co ni...
autor: moody90
czw 06.12.2018 21:28
Forum: Piłka nożna na świecie
Temat: Złota Piłka
Odpowiedzi: 1489
Odsłony: 84795

Złota Piłka

1274203 Porownujac Xaviego do Pirlo naprawde chcesz sie licytowac na trofea i sile zespolow w jakich grali nie skupiajac sie na ich atrybutach pilkarskich? Serio? :rotfl: przeciez nie skupiam sie na trofeach (a moglbym, bo to rzeczywiscie jeden z argumentow za xavim), a rowniez na wplywie na styl d...
autor: moody90
czw 06.12.2018 20:53
Forum: Piłka nożna na świecie
Temat: Złota Piłka
Odpowiedzi: 1489
Odsłony: 84795

Złota Piłka

1274191 gosc narzucil Nie narzucil. On byl tworem tego stylu i tylko to mogl grac, bo tylko tego Barcie zostal nauczony. Pozniej z wiekiem jak i partnerami mniej pasujacymi to tiki taki bladl w oczach. w wieku 32 lat dowodzona przez niego hiszpania najebala pirlo i reszcie 4-0 w finale euro (xavi p...
autor: moody90
czw 06.12.2018 20:28
Forum: Piłka nożna na świecie
Temat: Złota Piłka
Odpowiedzi: 1489
Odsłony: 84795

Złota Piłka

1274167 Tak, uwazam Xaviego za mega przerekalmowanego gracza. Facet po prostu mial szczescie grac gdzie gral I mogl robic te swoje krotkie podania przeplatane koleczkami ala Do Livio do woli. 1274171 Tak, I miał szczęście doprowadzić zarówno Barce, jak i reprezentacje Hiszpanii, do największych suk...
autor: moody90
czw 06.12.2018 19:57
Forum: Piłka nożna na świecie
Temat: Złota Piłka
Odpowiedzi: 1489
Odsłony: 84795

Złota Piłka

1274154 A jeśli chodzi o kwestię podania, rozegrania, kreatywności nie ma w ogóle już dyskusji, że Scholes tym przewyższał Lamparda. Aha. Spojrzmy zatem na statystyki W czasie swoich ponad 600 wystepow w Premier League Lamps zanotował: 102 asysty ponad 13 tys podan (srednio 21 na mecz) 205 tzw ''ke...

Wyszukiwanie zaawansowane