Domek nr 10 (temat luźny)

Chwila oddechu dla stałych bywalców i świeżych owieczek. Trunki oraz coś na ząb w gronie znajomych, jak i dla tych którzy chcą podumać bądź przygadać sobie ramię w ramię z barmanem.

Moderatorzy: petru, maciek_88, Dr.Football1, fieldy, piotrcies, maestro, Cris7

Czy przespał(a)byś się z osobą będącą aktualnie z kimś w związku?

Tak
7
23%
Nie
16
53%
To zależy od okoliczności
7
23%
 
Liczba głosów: 30

Awatar użytkownika
piotrcies
Scholes is the best
Scholes is the best
Posty: 15384
Rejestracja: sob 03.05.2008 21:16
Reputacja: 1162
Lokalizacja: Wrocław

Domek nr 10 (temat luźny)

Postautor: piotrcies » pn 02.07.2018 19:06

U wszystkich opów masz tak samo. Ja tam klientowi mówię wprost, ile tego jest i jak to działa, bo uważam, że każdy powinien wiedzieć, jak działa internet mobilny, ale faktycznie nieraz ten zapisek się pomija, a potem klient zdziwiony.

Kiedyś po wykorzystaniu paczki internet zwalniał do 16 lub 32 kb/s, czyli strona przerywała połączenie, zanim się załadowała, czyli po prostu internet się kończył, teraz zwalnia, co jest odczuwalne, ale na stronę wejdziesz. O to chodzi;)

Awatar użytkownika
cloner
Legenda Futbolu
Legenda Futbolu
Posty: 31428
Rejestracja: wt 08.03.2005 11:33
Reputacja: 2086
Kontaktowanie:

Domek nr 10 (temat luźny)

Postautor: cloner » pn 02.07.2018 19:06

Salas11 pisze:Source of the post internet bez limitu

To tylko nazwa abonamentu ;)
Obrazek

Slim91
Gwiazda
Gwiazda
Posty: 6747
Rejestracja: pt 13.04.2007 21:12
Reputacja: 192

Domek nr 10 (temat luźny)

Postautor: Slim91 » pn 02.07.2018 19:14

Wróciłem z lekcji na prawko. Teraz nie ma innej opcji bo muszę zdać bo wiąże z tym przyszłość. Mam dość kilka ważnych spraw do ogarnięcia(kosztowne również) w ciągu roku jak się uda to będzie happy. Później zobaczymy co dalej.

Awatar użytkownika
Salas11
Legenda Futbolu
Legenda Futbolu
Posty: 14000
Rejestracja: pn 02.03.2009 3:00
Reputacja: 955
Lokalizacja: Łódź

Domek nr 10 (temat luźny)

Postautor: Salas11 » pn 02.07.2018 19:20

piotrcies pisze:Source of the post U wszystkich opów masz tak samo. Ja tam klientowi mówię wprost, ile tego jest i jak to działa, bo uważam, że każdy powinien wiedzieć, jak działa internet mobilny, ale faktycznie nieraz ten zapisek się pomija, a potem klient zdziwiony.

Ja usłyszałem mniej więcej tyle, że po wykorzystaniu podstawowego pakietu internet w LTE dalej będzie śmigał. Prędkość obniży się tylko w przypadku braku zasięgu LTE, czyli gdybym korzystał z HSDPA, 3G itp. Myślę że celowo zostałem wprowadzony w błąd by kolejna umowa wpadła na czyjeś konto :roll:

piotrcies pisze:Source of the post Kiedyś po wykorzystaniu paczki internet zwalniał do 16 lub 32 kb/s, czyli strona przerywała połączenie, zanim się załadowała, czyli po prostu internet się kończył, teraz zwalnia, co jest odczuwalne, ale na stronę wejdziesz. O to chodzi;)

No dokładnie, ale przynajmniej GG działało bo to nic w sumie nie żarło :P
Obrazek

Awatar użytkownika
Sawyer
Kapitan
Kapitan
Posty: 3315
Rejestracja: pn 27.06.2005 16:26
Reputacja: 425
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Domek nr 10 (temat luźny)

Postautor: Sawyer » wt 03.07.2018 9:16

Salas11 pisze:Source of the post Ja usłyszałem mniej więcej tyle, że po wykorzystaniu podstawowego pakietu internet w LTE dalej będzie śmigał. Prędkość obniży się tylko w przypadku braku zasięgu LTE, czyli gdybym korzystał z HSDPA, 3G itp. Myślę że celowo zostałem wprowadzony w błąd by kolejna umowa wpadła na czyjeś konto


Dlaczego piszesz, że zostałeś wprowadzony w błąd, przecież nawet sama nazwa usługi brzmi "LTE bez limitu" - używam mobilnego neta od Plusa jako rezerwowy internet w pracy i predkosc nie zwalnia nawet po wykorzystaniu 100-200 GB danych, oczywiscie w zasiegu LTE.
Juventus & Widzew

Awatar użytkownika
Salas11
Legenda Futbolu
Legenda Futbolu
Posty: 14000
Rejestracja: pn 02.03.2009 3:00
Reputacja: 955
Lokalizacja: Łódź

Domek nr 10 (temat luźny)

Postautor: Salas11 » wt 03.07.2018 10:21

Sawyer pisze:Source of the post Dlaczego piszesz, że zostałeś wprowadzony w błąd, przecież nawet sama nazwa usługi brzmi "LTE bez limitu" - używam mobilnego neta od Plusa jako rezerwowy internet w pracy i predkosc nie zwalnia nawet po wykorzystaniu 100-200 GB danych, oczywiscie w zasiegu LTE.

A jak inaczej to nazwać, skoro od dwóch dni prędkość internetu nie przekracza 0,65- 0,7 mbps? Co ciekawe w pierwszej sekundzie testu download zachowuje się tak jakby chciał się rozbujać po czym po chwili leci w dół aż do w/w wartości. To więcej niż pewne że został nałożony lejek. Nie wiem jak jest w przypadku LTE dla firm, może tam faktycznie nie ma limitów, łatwiej przecież przyciąć w [ch**] z klientem indywidualnym nie? 6 lipca zaczyna mi się nowy okres rozliczeniowy i zakładam że wszystko będzie do tego czasu ok. Poczytaj sobie.

https://uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=12896

Sam sobie tego nie wymyśliłem jak widać.
Obrazek

Awatar użytkownika
Sawyer
Kapitan
Kapitan
Posty: 3315
Rejestracja: pn 27.06.2005 16:26
Reputacja: 425
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Domek nr 10 (temat luźny)

Postautor: Sawyer » wt 03.07.2018 10:44

a na pewno jestes w zasiegu LTE? w ustawieniach modemu też masz zaznaczone LTE? jesli rzeczywiscie spada Ci predkosc to dziwne, ja mam jakis super podstawowy pakiet i cały czas mam te sama predkosc nawet po wykorzystaniu pakietu danych.
Juventus & Widzew

Awatar użytkownika
Salas11
Legenda Futbolu
Legenda Futbolu
Posty: 14000
Rejestracja: pn 02.03.2009 3:00
Reputacja: 955
Lokalizacja: Łódź

Domek nr 10 (temat luźny)

Postautor: Salas11 » wt 03.07.2018 11:12

Tak jak pisałem, możliwe że firmy faktycznie nie mają limitów bo tam transfer danych w ogromnych ilościach to normalka i Plus nakładając im takie ograniczenia strzeliłby sobie w kolano bo zaraz poszłyby reklamacje i rozwiązanie umów. Klientów indywidualnych łatwiej robić na szaro, a przynajmniej bezpieczniej.

Tak, jestem w zasięgu LTE. Zawsze byłem.
Obrazek

Awatar użytkownika
Sawyer
Kapitan
Kapitan
Posty: 3315
Rejestracja: pn 27.06.2005 16:26
Reputacja: 425
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Domek nr 10 (temat luźny)

Postautor: Sawyer » wt 03.07.2018 12:19

Salas11 pisze:Source of the post Tak jak pisałem, możliwe że firmy faktycznie nie mają limitów bo tam transfer danych w ogromnych ilościach to normalka i Plus nakładając im takie ograniczenia strzeliłby sobie w kolano bo zaraz poszłyby reklamacje i rozwiązanie umów. Klientów indywidualnych łatwiej robić na szaro, a przynajmniej bezpieczniej.

Tak, jestem w zasięgu LTE. Zawsze byłem.


Ja nie mam plusa na firme, umowe mam od dawno, drugi raz przedłużona wiec mozliwe ze sa jakies inne warunki. Pamietam, że 4-5 lat temu rzeczywiscie trzeba było "doładowywac" internet za 10 czy 20 zł zeby działał, ale od jakiegoś czasu u mnie działa tak samo na początku okresu rozliczeniowego i tak samo po wykorzystaniu nawet 100gb, a czesto zdaza sie tak, że tyle to idzie w 2-3 dni.
Juventus & Widzew

Awatar użytkownika
sickstick
Laureat Złotej Piłki
Laureat Złotej Piłki
Posty: 9743
Rejestracja: sob 07.01.2012 19:07
Reputacja: 1740

Domek nr 10 (temat luźny)

Postautor: sickstick » wt 03.07.2018 12:51

Salas11 pisze:Source of the post Wkurwiłem się. Korzystam z internetu mobilnego z Plusa i wygląda na to że dałem zrobić się w [ch**]. Oferta bez ograniczeń LTE to pic na wodę i po wykorzystaniu podstawowego pakietu danych którego ponoć technologii LTE nie dotyczy aktywuje się dobrze znany użytkownikom mobilnego internetu lejek który obniża prędkość tak by net działał byle działał. O tym oczywiście przy podpisywaniu umowy nie zostałem poinformowany. Teraz czytam że Plus i Cyfrowy Polsat (czyli de facto ten sam właściciel) dostali w zeszłym roku jakieś ogromne kary właśnie od UOKiK właśnie za wprowadzanie ludzi w błąd. Mnie wtedy niestety w Polsce nie było więc mnie to ominęło. Dobrze że umowa kończy się w przyszłym roku, pora zmienić dostawcę. Nie dość że celowo obniżają prędkość w godzinach wieczornych to jeszcze to. W sumie to mam teraz ochotę zadzwonić do UOKiK i dowiedzieć się czy mogę rozwiązać umowę z winy dostawcy :think:

Akurat moja dziewczyna na problem w interentem w Plusie - mają 35GB współdzielnie na 3 numery. Już drugiego dnia okresu rozliczeniowego każdy z nr dostał SMS że transmisja danych została wykorzystana i do końca miesiąca mają iternet w prędkości modemowej. Przy czym wg licznika danych w telefonach żaden z numerów nie zużył więcej niż 1GB przez te 2 dni, natomiast dzwoniąc na infolinię/w punkcie nie można uzyskać informacji gdzie i kiedy, na którym nr ten internet rzekomo został zużyty. Także typowy wałek, żałosna obsługa klineta. Nawet ja z Virgin mogę więcej załatwić chociaż nawet nie jest tą siecią.
Obrazek

Awatar użytkownika
Salas11
Legenda Futbolu
Legenda Futbolu
Posty: 14000
Rejestracja: pn 02.03.2009 3:00
Reputacja: 955
Lokalizacja: Łódź

Domek nr 10 (temat luźny)

Postautor: Salas11 » wt 03.07.2018 14:23

sickstick pisze:Source of the post Akurat moja dziewczyna na problem w interentem w Plusie - mają 35GB współdzielnie na 3 numery. Już drugiego dnia okresu rozliczeniowego każdy z nr dostał SMS że transmisja danych została wykorzystana i do końca miesiąca mają iternet w prędkości modemowej. Przy czym wg licznika danych w telefonach żaden z numerów nie zużył więcej niż 1GB przez te 2 dni, natomiast dzwoniąc na infolinię/w punkcie nie można uzyskać informacji gdzie i kiedy, na którym nr ten internet rzekomo został zużyty. Także typowy wałek, żałosna obsługa klineta. Nawet ja z Virgin mogę więcej załatwić chociaż nawet nie jest tą siecią.

Może aktualizacje? W smartfonach przecież co chwila jakaś nowsza wersja aplikacji wychodzi.

Sawyer pisze:Source of the post Ja nie mam plusa na firme, umowe mam od dawno, drugi raz przedłużona wiec mozliwe ze sa jakies inne warunki. Pamietam, że 4-5 lat temu rzeczywiscie trzeba było "doładowywac" internet za 10 czy 20 zł zeby działał, ale od jakiegoś czasu u mnie działa tak samo na początku okresu rozliczeniowego i tak samo po wykorzystaniu nawet 100gb, a czesto zdaza sie tak, że tyle to idzie w 2-3 dni.

Wróciłem z salonu średnio ukontentowany. Nie dość że konsultant wyglądał jak Liber, to standardowo niczego się nie dowiedziałem. Opisuję problem, kazali przyjść z modemem bo może ustawienia złe. No jak złe skoro do tej pory wszystko było ok a ja nic nie zmieniałem? Pytam wprost czy są limity i przez to mam obniżoną prędkość? Dodaję już lekko podirytowany że czytałem o karze nałożonej przez UOKiK na Plusa za wprowadzanie ludzi w błąd (a za mną ludzie w kolejce :lol2: ) Postawił oczy i szybka zmiana tematu że trzeba czekać na odpowiedź z działu wsparcia technicznego skoro problem już zgłoszony. Myślę sobie, w [ch**] tnie, wie coś ale nie może powiedzieć. Cóż, zaczekam na rozwój sytuacji a pod koniec kolejnego okresu rozliczeniowego znów spróbuję przekroczyć te podstawowe 40 giga limitu i zobaczymy czy sytuacja się powtórzy. Jeśli tak, będę reklamować.
Teraz akurat w okresie mundialowym gdy codziennie oglądało się mecze w HD faktycznie limit mógł się wyczerpać, tylko że żadnego oficjalnie ponoć przecież nie ma tak? Co prawda dostawałem SMS-y że wykorzystałem podstawowy limit, ale nigdy wcześniej nie wpływało to na prędkość internetu a przynajmniej tego nie zauważyłem. Jedyne co to standardowa obniżka prędkości w godzinach wieczornych - pi razy drzwi od 18:00 do północy co też w sumie nie do końca jest fair skoro na reklamach czytasz "DO 100 MB NA SEKUNDĘ W LTE" a wieczorem dostajesz 1,5 do 2 MB bo wtedy najwięcej ludzi korzysta :badziewie:
Generalnie podsumowując plusy i minusy korzystania z mobilnego internetu, uważam że te 50 zł które płace co miesiąc nie są warte usługi jaką w zamian dostaję. Innymi słowy - przepłacam. Z pewnością nie przedłużę już umowy w przyszłym roku i rozejrzę się za normalnym dostawcą. UPC albo coś, postawię router Wi-Fi i wyjebane. Dość już mam słuchania że godziny szczytu, że zła pogoda, wiatr, inflacja i [ch**] wie co jeszcze.
Obrazek

Awatar użytkownika
sickstick
Laureat Złotej Piłki
Laureat Złotej Piłki
Posty: 9743
Rejestracja: sob 07.01.2012 19:07
Reputacja: 1740

Domek nr 10 (temat luźny)

Postautor: sickstick » wt 03.07.2018 14:32

Salas11 pisze:Source of the post
sickstick pisze:Source of the post Akurat moja dziewczyna na problem w interentem w Plusie - mają 35GB współdzielnie na 3 numery. Już drugiego dnia okresu rozliczeniowego każdy z nr dostał SMS że transmisja danych została wykorzystana i do końca miesiąca mają iternet w prędkości modemowej. Przy czym wg licznika danych w telefonach żaden z numerów nie zużył więcej niż 1GB przez te 2 dni, natomiast dzwoniąc na infolinię/w punkcie nie można uzyskać informacji gdzie i kiedy, na którym nr ten internet rzekomo został zużyty. Także typowy wałek, żałosna obsługa klineta. Nawet ja z Virgin mogę więcej załatwić chociaż nawet nie jest tą siecią.

Może aktualizacje? W smartfonach przecież co chwila jakaś nowsza wersja aplikacji wychodzi.

Może. Bardziej chodzi mi raczej o informację, a właściwie jej brak. Zarówno w punkcie Plus, jak i na infolinii powiedzieli że nie są w stanie udzielić informacji ile tego internetu zostało dokładnie zużyte oraz na którym numerze. Jest to żałosne, bo ja będąc partnerem Virgin (nawet nie punktem tej sieci, a jedynie komisem z partnerstwem) jestem w stanie takich informacji ludziom udzielić. Natomiast Plus GSM dla klientów biznesowych w abonamencie nie są. To żałosne i dyskwalifikujące. Jeśli twierdzicie że zużyłem 35GB w 2dni to okej, ale mi to wykażcie, pokażcie jakiś billing czy coś. Natomiast informacja w stylu 'zużyłeś 35gb w 2 dni i musisz nam uwierzyć, bo nie jesteśmy ci tego w stanie wykazać ani udowodnić' to jest kpina i brak profesjonalizmu.
Obrazek

League
Laureat Złotej Piłki
Laureat Złotej Piłki
Posty: 12648
Rejestracja: czw 24.02.2011 20:02
Reputacja: 1277

Domek nr 10 (temat luźny)

Postautor: League » wt 03.07.2018 14:47



Ciężko mi by było tak wchodzić jak on;>
Z klakierami nie rozmawiam. Trzeba mieć rigcz.

Awatar użytkownika
Salas11
Legenda Futbolu
Legenda Futbolu
Posty: 14000
Rejestracja: pn 02.03.2009 3:00
Reputacja: 955
Lokalizacja: Łódź

Domek nr 10 (temat luźny)

Postautor: Salas11 » wt 03.07.2018 14:53

sickstick pisze:Source of the post Natomiast informacja w stylu 'zużyłeś 35gb w 2 dni i musisz nam uwierzyć, bo nie jesteśmy ci tego w stanie wykazać ani udowodnić' to jest kpina i brak profesjonalizmu.

Tam wszystkie liczby są umowne, poza rachunkami oczywiście. Na aplikacji Mobile Partner statystyka wykazuje mi że średnio wykorzystuję co miesiąc 7,38 GB co jest kompletną bzdurą bo wiem ile na oko zeżre obejrzenie filmu na CDA-HD czy nawet głupiego 10-minutowego filmu na YT. Kiedyś trzeba było naprawdę mocno kombinować by mieścić się w tych biednych limitach co miesiąc więc teraz człowiek wie co ile waży. Mecze oglądało się w fatalnej jakości byle nie zeżarły więcej niż 500 MB. Ikona Windows Update przyprawiała o palpitacje serca, to były czasy :lol2:
Obrazek

Awatar użytkownika
cloner
Legenda Futbolu
Legenda Futbolu
Posty: 31428
Rejestracja: wt 08.03.2005 11:33
Reputacja: 2086
Kontaktowanie:

Domek nr 10 (temat luźny)

Postautor: cloner » wt 03.07.2018 14:57

Salas11 pisze:Source of the post głupiego 10-minutowego filmu na YT

10 minut to ok 200 mb.
Obrazek


Wróć do „Hyde Park”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], matt_ i 18 gości