Strona 104 z 110

FIFA Ultimate Team

: pn 08.01.2018 13:33
autor: cloner
Są przecież do kupienia karty, które zmienają pozycje w grze piłkarza. Echhh, widać że jestem mega laik w tej grze.

FIFA Ultimate Team

: pn 08.01.2018 21:59
autor: myhalek_acm
Cloner. Karty zmiany mają ograniczone możliwości. Nie zmienisz bocznego pomocnika w środkowego. Ani obrońcy w napastnika itp.

FIFA Ultimate Team

: wt 09.01.2018 10:36
autor: orzeu
czyli jednym słowem faktycznie jest to mały błąd w grze, bo rozumiem, że w trakcie meczu zgranie nie spada

FIFA Ultimate Team

: wt 09.01.2018 17:12
autor: myhalek_acm
No tak to działa. Już wszelkie zmiany w składzie po 1 gwizdku odbywaja się bez straty zgrania. Mowie tutaj o 1 jedenastce. Rezerwowi z tego co kojarze mają na nie swoich pozycjach chyba cos kolo 6 zgrania zamiast 2 czy 1.

FIFA Ultimate Team

: wt 16.01.2018 17:09
autor: Slim91
Coinsy leżą na ziemi. Wystarczy pójść w 1 tygodniowy handel. Jeżeli ktoś ma budżet to Dost, Brahimi czy nawet tańsi Obiang, Sessegnon są w śmiesznie niskich cenach. Nic tylko kupować i sprzedawać. Ja wydaje swój cały budżet.

FIFA Ultimate Team

: wt 16.01.2018 17:30
autor: myhalek_acm
Slim, jak sądzisz po 19 ceny spadną jeszcze trochę ? Bo tak sie zastanawiam czy kupować juz teraz czy czekać na 19 :) ja wykorzystam 150 miejsc. w roznej konfiguracji . mam 10 matheusow, 20 sessegnonow. 10 i cuellarow,, 15 pedro obiangow, 10 l de silvestrich. 10 Tello. 10 etxeitow. 15 basow dostow. 10 brahimih. 10 wassow. 10 s roberto. 10 andy carollow i 10 koulibalich. tak sie zastanawiam czy nie marnowac miejsca na matheusa i cuellara. a takze na andego carolla. . i tych 30 miejsc nie dokupic np dostow lub brahimih, bo kasy mam i tak duuzo. tak troche dywersyfikuje dochod. na wypadek jakichs nieprzewidzianych zdarzen. moze lepiej pojsc w 1 karte ?

FIFA Ultimate Team

: wt 16.01.2018 17:42
autor: wianuch
Panowie a do czego taki Tello będzie za tydzień potrzebny?

Bo rozumiem, że taki Dost do SBC z ifem (team rating 83)?

E: A rozumiem, że to o IFy chodzi?

FIFA Ultimate Team

: wt 16.01.2018 17:46
autor: myhalek_acm
Ogólnie, pod ikony, sbc o wymiennego ifa, niedlugo zimowe otw.... Itd. no i jak na taki overall jak dost i brahimi to cena smieszna...

FIFA Ultimate Team

: wt 16.01.2018 17:47
autor: wianuch
Będą jakieś SBC, żeby zdobyć zimowych OTW?

FIFA Ultimate Team

: wt 16.01.2018 18:01
autor: myhalek_acm
Wydaje mi się że tak. Ogólnie jakos na początku lutego. W ten czwartek najprawdopodobniej bedą SBC o ikony. Dzis o 19 ma być tez podobno sbc o ifa z tego tygodnia. A jutro z Kolejnego TOTW. NIe wiem czy to pewne na 100 %. Ale tak mi sie wydaje ze bardzo mozliwe. Ogolnie w sumie inwestycja bez ryzyka.

Tak chodzi o IFY. :wink:

FIFA Ultimate Team

: wt 16.01.2018 22:35
autor: myhalek_acm
myhalek_acm pisze:Wydaje mi się że tak. Ogólnie jakos na początku lutego. W ten czwartek najprawdopodobniej bedą SBC o ikony. Dzis o 19 ma być tez podobno sbc o ifa z tego tygodnia. A jutro z Kolejnego TOTW. NIe wiem czy to pewne na 100 %. Ale tak mi sie wydaje ze bardzo mozliwe. Ogolnie w sumie inwestycja bez ryzyka.

Tak chodzi o IFY. :wink:


Obrazek

Ja tak poszedłem w inwestycje.

FIFA Ultimate Team

: wt 16.01.2018 22:38
autor: cloner
Wy nadal piszecie o zabawie i grze online?

FIFA Ultimate Team

: wt 16.01.2018 22:45
autor: myhalek_acm
Ja, Cloner w futa gram dosyć mocno i nie tylko w formie zabawy. Zeby rywalizować o coś konkretnego w FUT Champions, to nie ma innej opcji jak handel. W tej fifie mam juz prawie 8mln coinsow. A na Fifa Pointsy wydalem 100 zl na samym początku. W sumie fifa to jedyne w co gram. A żeby nie liczyć na fart to po prostu poznając kilka metod jesteś w stanie dorobić się niewielkim nakladem pracy mega kasy. Gdybym sprzedał coisny bym miał kilka tys zloty, wiec ewentualnie poprzez hobby mógłbym jakieś grosze dodatkowo zarobić w realu :)

FIFA Ultimate Team

: wt 16.01.2018 22:46
autor: cloner
Ok. Ja gram sporadycznie i cudem zbieram kilkadziesiąt tys monet.

FIFA Ultimate Team

: śr 17.01.2018 1:23
autor: Slim91
Ja nie miałem dużo miejsca bo ledwie 40 miejsc, ale kupiłem Brahimi, Dost, Sessegnon, Wass, Tello, Obiang oraz Roberto. Kupuje jedynie IFy z wysokim overallem(84+) bądź te które dobrze wyglądają(Tello i Obiang) z grywalnych lig.