Każdy uczestnik będzie prowadzić dany klub (o doborze drużyn porozmawiamy, gdy będziemy znać końcową liczbę managerów). Otrzymuje on kadrę zgodną z sezonem 2015/2016 oraz umowny, wirtualny budżet 50 milionów. Przed startem sezonu może przeprowadzać transfery, kupować, jak i sprzedawać zawodników, a wszelkie zmiany kadrowe zostaną przez nas, prowadzących, zaktualizowane w grze. Myślę, że nie ma sensu myśleć tak perspektywicznie, aby wprowadzać długoterminowe kontrakty albo wypożyczenia.
Przed każdą kolejką gier manager jest zobowiązany do wysłania prywatną wiadomością składu na najbliższy mecz. Proszę o to, aby zaprezentowanie podstawowej jedenastki było zgodne z szablonem, który niedługo załączę (trzymanie się tego schematu ułatwi pracę prowadzącym).
Po każdym symulowanym spotkaniu (w trybie meczu towarzyskiego), prowadzący doda post, w którym będzie się znajdować końcowy wynik, statystyki, najważniejsze oceny zawodników, wyjściowe jedenastki drużyn oraz krótkie relacje z najważniejszych (czyli przede wszystkim zdobytych bramek) wydarzeń podczas meczu.
Gramy z opcją 5. minut trwania połowy na poziomie „nowicjusza”.
Zmagania będą się odbywać w systemie ligowym. Każdy z każdy w podziale na dwie rundy (pierwszy mecz + rewanż). Nie będzie niczym odkrywczym, jeśli stwierdzę, że za zwycięstwo zespół otrzyma trzy punkty, natomiast za remis jeden. O kolejności w ligowej tabeli zadecyduje: liczba punktów, bilans bramek (w przypadku identycznego, ważniejsza będzie liczba goli zdobytych).
Skład należy wysyłać przed każdą kolejką, zgodnie z obowiązującym terminem (będzie na to kilka dni od czasu rozegrania ostatniej serii gier). Już teraz proszę o wywiązywanie się z tego zadania, ponieważ nie zastopuje to zabawy, a ułatwi pracę prowadzącym.
Mam nadzieję, że dla grających, będzie to ciekawa forma umilenia wolnego czasu i sposobu na urozmaicenie formowego życia.
Zapraszamy do zapisów!
Schemat podawania składu:
Tytuł prywatnej wiadomości wysłanej do symulującego dane spotkanie:
"Nr kolejki: Drużyna A - Drużyna B", np. "8. kolejka: AC Milan - Inter Mediolan"
Taktyka: 1-4-4-2
BR: Piłkarz
PO: Piłkarz
ŚO: Piłkarz
ŚO: Piłkarz
LO: Piłkarz
PP: Piłkarz
ŚP: Piłkarz
ŚP: Piłkarz
LP: Piłkarz
N: Piłkarz
N:Piłkarz
Rezerwowi
Piłkarz
Piłkarz
Piłkarz
Piłkarz
Piłkarz
Piłkarz
Piłkarz
Zmiany*:
'46 Piłkarz Piłkarz
'46 Piłkarz Piłkarz
'46 Piłkarz Piłkarz
Kapitan: Piłkarz
Bliski rzut wolny (z lewej): Piłkarz
Bliski rzut wolny (z prawej): Piłkarz
Daleki rzut wolny: Piłkarz
Rzut rożny (z lewej): Piłkarz
Rzut rożny (z prawej): Piłkarz
Rzut karny: Piłkarz
Taktyka
Wybieracie jeden z wariantów i wpisujecie:
- Domyślna
- Gra z kontry
- Wysoki pressing
- Posiadanie piłki
- Długie piłki
Od początku meczu
Taktyka
Po zdobyciu gola
Taktyka
Po stracie gola
Taktyka
*Zaleca się przeprowadzanie zmian w przerwie, ewentualnie do 60. minuty. Po godzinie gry istnieje możliwość, iż komputer własnowolnie dokona rotacji.
Kod: Zaznacz cały
Taktyka: 1-4-4-2
BR: Piłkarz
PO: Piłkarz
ŚO: Piłkarz
ŚO: Piłkarz
LO: Piłkarz
PP: Piłkarz
ŚP: Piłkarz
ŚP: Piłkarz
LP: Piłkarz
N: Piłkarz
N:Piłkarz
[u]Rezerwowi[/u]
Piłkarz
Piłkarz
Piłkarz
Piłkarz
Piłkarz
Piłkarz
Piłkarz
Zmiany:
'46 Piłkarz :arrow: Piłkarz
'46 Piłkarz :arrow: Piłkarz
'46 Piłkarz :arrow: Piłkarz
[b]Kapitan:[/b] Piłkarz
[b]Bliski rzut wolny (z lewej):[/b] Piłkarz
[b]Bliski rzut wolny (z prawej):[/b] Piłkarz
[b]Daleki rzut wolny:[/b] Piłkarz
[b]Rzut rożny (z lewej):[/b] Piłkarz
[b]Rzut rożny (z prawej):[/b] Piłkarz
[b]Rzut karny:[/b] Piłkarz
[u]Taktyka [/u]
[b]Od początku meczu[/b]
Taktyka
[b]Po zdobyciu gola[/b]
Taktyka
[b]Po stracie gola[/b]
Taktyka