Arsenal FC (zbiorczy)

Wszystko o piłce w Anglii - Zawodnicy, Kluby, Reprezentacja, Wyniki, Transfery oraz inne wydarzenia związane z piłką.

Moderatorzy: petru, maciek_88, Dr.Football1, fieldy, piotrcies, maestro, Cris7

Arsene powinien zostać?

Jasne
39
56%
Nigdy w życiu!!
31
44%
 
Liczba głosów: 70

Kamil232
Laureat Złotej Piłki
Laureat Złotej Piłki
Posty: 8843
Rejestracja: pt 15.04.2005 13:51
Reputacja: 246

Arsenal FC (zbiorczy)

Postautor: Kamil232 » sob 13.01.2018 1:01

No nie jest wam niezbędny. Wobec formy Sterlinga i Sane. Ale też być może Pep nie wierzy że mogą grać tak na stałe.

W każdym razie wobec naszego wejścia Pep się musi zastanowić. Czy go rzeczywiście chce mocno czy nie. Nie sądzę aby jak już w grę wchodzą zielone Sanchez nie powiedział no Pepciu tak mnie chcesz to udowodnij.

Transakcja o której pisze może nie wchodzić w grę bo Wenger na pewno nie chce zgodzic się na stratę i Mesuta i Alexis w jedno okno. Ale też ktoś nad nim jest i umie liczyć. A Arsenal już ma.male szansę na LM.

Miki z Mata mogą tak nie chcieć iść. Szczególnie ten drugi. No to nic 60 baniek Ozil z Sanchezem. W dzisiejszych czasach złoty interes. A i Arsenal nie powinien narzekać bo za pół roku nie mielibi nic. A tamtych dwóch gdzieś opchniemy.
Obrazek

Awatar użytkownika
ryba_82
Gwiazda
Gwiazda
Posty: 5588
Rejestracja: śr 11.08.2010 19:23
Reputacja: 321
Lokalizacja: Blue Moon

Arsenal FC (zbiorczy)

Postautor: ryba_82 » sob 13.01.2018 1:11

Co do Sancheza to nie ma co spierać się czy City da te 5 baniek więcej czy nie. Na moje to ten transfer nie jest jeszcze klepnięty tylko z powodu iż Wenger jeszcze zastępcy nie kupił. Serio.

A co do wymiany Ozil/Sanchez na Mata/Ormianin plus jeszcze jakaś dopłata to ile było takich transakcji na podobnym poziomie w piłkarskim światku? To nie NBA.
Obrazek

Kamil232
Laureat Złotej Piłki
Laureat Złotej Piłki
Posty: 8843
Rejestracja: pt 15.04.2005 13:51
Reputacja: 246

Arsenal FC (zbiorczy)

Postautor: Kamil232 » sob 13.01.2018 1:26

No jeśli w lato dawaliście 60. To 35 dla was teraz to nic. Tym bardziej śmieszne są te gadki o kasie.

Też nie sądze, żeby Jose się bawił w jakąś gierkę jeśli by nie było szans. Widocznie Sanchez się waha.

We will see what time we will tell.
Obrazek

Awatar użytkownika
masacra
Gwiazda
Gwiazda
Posty: 4223
Rejestracja: pn 16.07.2007 15:20
Reputacja: 675
Lokalizacja: Central Perk

Arsenal FC (zbiorczy)

Postautor: masacra » sob 13.01.2018 9:08

Kamil232 pisze:Source of the post Sorry Masacra ale chyba traktujesz nas jak swój własny klub. A to już gruba przesada.

Wy ostatnie najpoważniejsze trofeum w Anglii wygraliście 27 lat temu. Ostatnie w miarę poważne trofeum w Anglii 11 lat temu Puchar. Ostatnie poważne trofeum w Europie 12 lat temu. I ostatnie w ogóle trofeum śmietnikowe 6 lat temu.

My najważniejsze trofeum w Anglii Mistrza zdobyliśmy 4 lata temu. W ostatniej dekadzie takich mieliśmy 5. Do tego Puchar Europy. Teraz jak mówię jest dołek w miarę poważne trofeum zdobyliśmy 2 lata temu. A rok temu dwa śmietnikowe.

Nie ma żadnego porównania.

I to samo tyczy się Arsenalu. Ostatnia dekada to trzy no w miarę poważne trofeum Puchar. Ale przy nas to jest nic.

Sorry traktowanie nas jak Liverpool i Arsenal to gruba przesada. Jak i gadanie ile można żyć historią. Notabene takie słowa z ust kibica Liverpoolu są dość zabawne. Bo nikt jak wy nie potraficie dalej uważać się za wielki klub jak nic nie wygraliście poważnego od dekady, a od 30 lat najważniejszego w Anglii.

United to wciąż największy klub w Anglii. Ostatnie lata nikt tak nie zdominował mistrzowie zmieniali się co rok by twierdzić, że ktoś nas z tego piedestału ściągnął. Tak więc słuszna uwaga Nevilla. Z całym szacunkiem twierdzenie, że przejście do City to nobilitacja a do nas kasa to jest jak mawia Nenad Bjelica circus i skandaloza.


:rotfl4:
[k****] czasem mam wrazenie, ze gadam z League jak rozmawiam z toba o United.
Gdybys wyja kija z dupy podczas rozmow o Manchesterze to bys zauwazył, ze nigdzie nie porownywałem United do Liveroolu ani Arsenalu (wtretka o zyciu historia była zartem, co chyba sugeruje emotka które po tym wtraceniu wkleiłem :wink:
Nikt tez nie pisał (nikt czyli ani ja ani Balgue), ze przejście do City to nobilitacja a do nas kasa
Wszystko co pisałem w pozniejszej waszej dyskusji wyjasnili Sick i Ryba wiec nie wie czy to jest sens powtarzac ale.
Jedyne co twierdził Balague to to, ze DLA SANCHEZA, który marzy o grze pod okiem Pepa, wybor United to bedzie wybor kasy. Dla Sancheza nikogo wiecej. I tak byc moze jest (tak twierdzi balague). Wy nie macie Pepa który by przyciagał jak magnes Alexisa ale probujecie w zamian przyciągnac go pieniedzmi. Wiec City mającc tego swiadomosc, swiadomie oferuje mu mniej kasy bo wie ze piłkarz i tak chce grac u nich bo maja Pepa. I cały czas tylko o to chodziło. Nie o ogólny obraz obu klubow tylko o tą jedną partykularną sytuacje z Alexisem Sanchezem..... A najpierw Neville wyskoczył z wielka historia United, z Alexem Fergusonesm itd, ze to zniewaga dla United pisac, ze Alexis woli do CIty bo woli Pepa, a jesli mimo to wybierze United to zrobi to dla kasy.... zniewaga isac prawde? (pod warunkiem, ze Balague sie nie myli i tak rzeczywiscie jest). No [k****] kija z dupy wyjąc i spojrzec na sytuacje z dystansem to sami zobaczycie jak smieszni jestescie w tym swoim swietym oburzeniu.

A widze, ze Ty i tak poszedłes dalej i sugerujesz, ze ja dzies przyrownuje status klubu Manchester United do Liverpoolu czy Arsenalu :angry2:
Oczywiście, mogłem się skompromitować. Ale zawsze z pomocą przyjdzie odrobina dialektyki. Rzecz jasna sformułowałem swoje prognozy w taki sposób, by były poprawne także jeśli zdarzy się rzecz dokładnie przeciwna

Awatar użytkownika
Morrow
Administrator
Administrator
Posty: 11551
Rejestracja: pn 15.05.2006 22:36
Reputacja: 1360

Arsenal FC (zbiorczy)

Postautor: Morrow » sob 13.01.2018 11:24

ryba_82 pisze:Source of the post Co do Sancheza to nie ma co spierać się czy City da te 5 baniek więcej czy nie. Na moje to ten transfer nie jest jeszcze klepnięty tylko z powodu iż Wenger jeszcze zastępcy nie kupił. Serio.

A co do wymiany Ozil/Sanchez na Mata/Ormianin plus jeszcze jakaś dopłata to ile było takich transakcji na podobnym poziomie w piłkarskim światku? To nie NBA.


Też mi się tak wydaje. To z boku jest w teorii naprawdę proste - City chciało Chilijczyka, Chilijczyk chciał do City, Wenger się zgodzi jak będzie zastępstwo i sprawa pewnie załatwiona bo czy to będzie 20 czy 40 milionów, to nie będzie przeszkoda dla Obywateli, podobnie z tygodniówką. Jedynymi kwestiami, które mogą to zatrzymać są albo brak zastępstwa Chilijczyka w Arsenalu i weto Wengera albo brak takiej determinacji City do sprowadzenia Alexisa co w lecie, bo zaskoczeniem jest aż tak wysoka forma Sane i Sterlinga.

Sane i Sterling mają 22 i 23 lata, atmosfera w zespole, gra i wyniki są doskonałe, Sanchezowi za rok stuknie 30tka i nic dziwnego, że znając swój status będzie chciał być starterem. Przed nim pewnie ostatnie 4-5 lat wielkiego grania i ostatni tak duży kontrakt w karierze. Koniec końców Pep musiałby mocno rotować albo posadzić kogoś z duetu Sane/Sterling, w sytuacji kiedy obaj w tym sezonie zachwycają i są jednymi z najlepszych graczy nie tylko City ale i całej ligi. Do tego są jeszcze przecież Aguero i Jesus a z tego co pamiętam Argentyńczykowi już zdarzało się przejawiać jakieś niewielkie wyrazy niezadowolenia jak minuty zabierał mu Brazylijczyk. Nie zapominajmy, że za pół roku mamy MŚ, Sanchez tam akurat nie zagra ale cała reszta już tak i ciągle odbywa się walka o miejsce w wyjściowym składzie reprezentacji.

W United ta sytuacja ma się trochę inaczej. Mourinho sprowadzając gwiazdy zwykle daje im specjalny status i wręcz zarzyna, wystarczy spojrzeć ile grają Lukaku czy Matić. Pogba jak się nie łamie też. Szybciej spodziewam się tego, że Portugalczyk sprzedałby albo wysłał na ławkę Martiala niż sadzał Sancheza jakby już go dostał. Podobnie jestem w stanie sobie wyobrazić, że Mourinho gra Chilijczykiem na lewej stronie gdzie ten czuje się najwygodniej a na prawą wygania kogoś z duetu Martial/Rash mimo, że obaj wolą operować w tym samym sektorze co Alexis. No i pewnie jesteśmy w stanie zapłacić więcej niż City Arsenalowi jak i dać wyższą tygodniówkę samemu Chilijczykowi.

Podsumowując, zgadzam się, że City ma karty w ręku i głównie od ich widzimisię zależy czy Alexis trafi na Etihad czy nie. Sanchez pewnie ciągle przebiera nogami na myśl o dołączeniu do Pepa, MU też ma swoje argumenty w ręku, których nie ma City ale może sprowadzić Sancheza głównie większym sianem dla Arsenalu i samego Sancheza. Trudno sobie w tej sytuacji raczej wyobrazić scenariusz gdzie Alexis ma do wyboru dwie podobne i zaakceptowane przez Arsenal oferty a stawia na MU. Tu IMO jedyną okazją dla United na sprowadzenie Chilijczyka jest brak determinacji City i Pepa, którzy zwyczajnie odpuściliby go.

Kamil232
Laureat Złotej Piłki
Laureat Złotej Piłki
Posty: 8843
Rejestracja: pt 15.04.2005 13:51
Reputacja: 246

Arsenal FC (zbiorczy)

Postautor: Kamil232 » sob 13.01.2018 12:25

masacra pisze:Source of the post [k****] czasem mam wrazenie, ze gadam z League jak rozmawiam z toba o United.

Ej ale bez przesady bo się obrażę :foch: Co jak co ale porównanie do policjanta trolla to już most za daleko :foch:

masacra pisze:Source of the post Jedyne co twierdził Balague to to, ze DLA SANCHEZA, który marzy o grze pod okiem Pepa, wybor United to bedzie wybor kasy. Dla Sancheza nikogo wiecej.


Ale to też jest bzdura. Czy to ma jakiekolwiek znaczenie czy bierzesz 250 koła czy np. 300? Żadnego i tak masz wagon pieniędzy.

Bardziej chodzi o ambicje, honor, status. Alexis może chcieć być u Pepa, ale też chce aby Pep go docenił.

Więc jeśli uzna, że jednak my to stwierdzi, że Pep go aż tak bardzo nie chce. Skoro mu sępi 50 koła.

Sympatia jest fajna, ale sympatie też trzeba potwierdzać.

I tak to należy traktować, a nie, że pójdzie do nas bo ho ho ho dorobi się o wiele więcej.

A i nie dziw się, że niektórzy oburzają się na teksty City albo kasa United, kiedy to właśnie City cały swój status przez ostatnią dekadę zdobyli w ten sposób, że piłkarze wybierali ich kasę, a nie status, historię etc. np. Arsenalu skąd wyciągali wielu gości.


A co do Alexisa ja jednak myślę, że nic nie jest pewne. Mourinho jest mistrzem w sprzątaniu sprzed nosa w ostatniej chwili grajków. Vide. np. kiedyś nam sprzątnął Pedro gdy całe lato mówiło się, że go chcemy(no wiadomo, że Van Gaal to nieudacznik). Vide. Lukaku, którego pragnieniem od dziecka miało być Chelsea i zastąpienie Drogby.

To jest też taki typ, który jak nie jest czegoś w miarę pewny to nie klapie jęzorem. Bo nie znosi porażek i upokorzeń. Nie znosi np. tekstu, że przegrał walkę o piłkarza i to jeszcze z Pepem. Gdyby nie było szans nie wykonywał by żadnego ruchu, a już na pewno publicznie by nie kokietował. Tylko powiedział, ze go nie chcemy bo już mamy obsadzoną pozycję itd. itp. Przykładem też jest saga z Rooneyem po odejściu SAFA. Gdzie od początku mówił, że Rooney jest legendą United i tam jest jego miejsce. Chociaż próbowali to wiedział, że szanse są małe i nie narażał się na wpadkę.

Można rzecz typ rasowego polityka, który najpierw zakulisowo coś sprawdza i jak ma pewność, że jest szansa mówi publicznie. A jak wie, że nie ma szans od początku mówi, że tego nie chciał, żeby żadna porażka do niego się nie przykleiła.

Także jestem umiarkowanym optymistą 8)
Obrazek

Awatar użytkownika
ryba_82
Gwiazda
Gwiazda
Posty: 5588
Rejestracja: śr 11.08.2010 19:23
Reputacja: 321
Lokalizacja: Blue Moon

Arsenal FC (zbiorczy)

Postautor: ryba_82 » sob 13.01.2018 12:46

Kamil232 pisze:Source of the post Także jestem umiarkowanym optymistą


Post z tematu United sugeruje coś innego skoro wrzucasz już obrazki z ochlapanym monitorem :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
masacra
Gwiazda
Gwiazda
Posty: 4223
Rejestracja: pn 16.07.2007 15:20
Reputacja: 675
Lokalizacja: Central Perk

Arsenal FC (zbiorczy)

Postautor: masacra » sob 13.01.2018 12:47

Kamil232 pisze:Source of the post
Ale to też jest bzdura. Czy to ma jakiekolwiek znaczenie czy bierzesz 250 koła czy np. 300? Żadnego i tak masz wagon pieniędzy.

Bardziej chodzi o ambicje, honor, status. Alexis może chcieć być u Pepa, ale też chce aby Pep go docenił.

Więc jeśli uzna, że jednak my to stwierdzi, że Pep go aż tak bardzo nie chce. Skoro mu sępi 50 koła.

Sympatia jest fajna, ale sympatie też trzeba potwierdzać.

I tak to należy traktować, a nie, że pójdzie do nas bo ho ho ho dorobi się o wiele więcej.


Widze, ze masz lepsze informacje co siedzi w głowie Sancheza niz Balague. Winszuje.
Abstrchując jednak od twoich dywagacji, powtorze po raz ostatni. Wg Balague Alexis chce grać u Guardioli. Manchester United oferuje jemu wiecej pieniędzy, dlatego agenci Sancheza naciskają na transfer do United. Ten mimo to nie jest przekonany, bo woli grac dla Guardioli. Tak twierdzi Balague. Wiec mozna przypuszczac, to co pisał Morrow, gdyby Sanchez miał na stole oferty kontraktu z obu klubow z Manchesteru, to wybrałby tą City, nawet jesli w tej od United byłoby zapisane wiecej kasy.
Tak sie sprawy maja na dzisiaj. Wg mnie to tez tłumaczy zachowanie City. Bo przeciez słusznia zauwazyliscie, ze dla nich dopłacic te 10-15 mln, by spełnic oczekiwania Arsenalu, to niemal jak splunąć. Ale oni musza miec swiadomosc, ze Alexis chce u nich grac i wydaja sie pewni ze nigdzie indziej nie pojdzie. Dlatego twardo grają mówiąc Kanonierom, albo bierzecie 20 mln w styczniu albo w lato my bierzemy Sancheza za darmo.

Kamil232 pisze:Source of the post A i nie dziw się, że niektórzy oburzają się na teksty City albo kasa United, kiedy to właśnie City cały swój status przez ostatnią dekadę zdobyli w ten sposób, że piłkarze wybierali ich kasę, a nie status, historię etc. np. Arsenalu skąd wyciągali wielu gości


Na dzisiaj wygląda na to, ze jesli Sanchez wybierze United to zrobi to z dwoch powodow: 1. City nie dogada sie z Arsenalem i Sanchez nie bedzie chciał kolejne pół roku spędzic w Londynie. 2. Oferta z United bedzie na tyle atrakcyjna finansowo, ze brak gry dla Guardioli, o którym tak bardzo marzy Alexis, nie bedzie miał wiekszego znaczenia.
Wiec pomijając punkt pierwszy, to na dzisiaj dla Sancheza rzeczywscie jest to wybor z cyklu gra dla Guardioli vs wieksze pieniadze w United. :)
I przypomnijmy. O ten prosty fakt tak bardzo Gary Neville sie oburzał, a przeciez to moze byc prawda. Nie tylko Balague ostatnio o tym pisał.
Nikt nie pisze, ze City to prestiz (czyt. Guardiola), a United to kasa. Piszemy, ze DLA SANCHEZA City to Guardiola a United to kasa. Zasadnicza róznica.
Oczywiście, mogłem się skompromitować. Ale zawsze z pomocą przyjdzie odrobina dialektyki. Rzecz jasna sformułowałem swoje prognozy w taki sposób, by były poprawne także jeśli zdarzy się rzecz dokładnie przeciwna

Kamil232
Laureat Złotej Piłki
Laureat Złotej Piłki
Posty: 8843
Rejestracja: pt 15.04.2005 13:51
Reputacja: 246

Arsenal FC (zbiorczy)

Postautor: Kamil232 » sob 13.01.2018 12:52

ryba_82 pisze:Source of the post
Kamil232 pisze:Source of the post Także jestem umiarkowanym optymistą


Post z tematu United sugeruje coś innego skoro wrzucasz już obrazki z ochlapanym monitorem :wink:


To na myśl o ich obu.

Nie ukrywam, że jestem wielkim fanem talentu Mesuta.

Jak mawiał Król Sir Alex Ferguson

He is such a good player...

masacra pisze:Source of the post Widze, ze masz lepsze informacje co siedzi w głowie Sancheza niz Balague. Winszuje.

Balague to jakaś wyrocznia? No nie bardzo, wiele razy się mylił.

Biorę to na logikę. I pokaż mi w którym miejscu się mylę.

Pep kocham Cię chce do Ciebie.

Ok dam ci 250 koła.

Pep, ale mi tam dają 300. Dorzuć mi 50 przecież ci na mnie zależy.

Nie dorzucę.

Hmm Aguero tyle ma. Ja od niego gorszy nie jestem. Dlaczego mam zarabiać mniej? Ty pep może ty jednak aż tak bardzo mnie nie chcesz?
Obrazek

Awatar użytkownika
fieldy
One Arsene Wenger
One Arsene Wenger
Posty: 37800
Rejestracja: pn 11.04.2005 18:13
Reputacja: 1784

Arsenal FC (zbiorczy)

Postautor: fieldy » sob 13.01.2018 14:50

Można sobie dywagować, ja sie opieram na tym co David O. pisze, bo on się nigdy nie myli, jesli o AFC chodzi.

Wenger sprzedałby Sancheza już latem zeszłego roku, jakby Lemara udało się zaklepać. Nie udało się, wiec Sanchez został. Teraz Ornstein pisze dokładnie to samo, jak sie uda załatwić zastępstwo, to Sanchez idzie do City. Jak się nie uda, Sanchez zostaje do końca sezonu. Wiele wskazuje na to, ze jednak uda się załatwić to zastępstwo, bo już ponoć nawet matka tego Malcoma pisze, ze syn idzie do UK... jak przyjdzie, nie mam wątpliwości ze Sanchez kolejnego dnia jest w City.

Dla Sancheza nie ma znaczenia, czy w City jest większa konkurencja, czy w United. On ma takie ego, ze uważa się i tak za lepszego od każdego gracza United i City, wiec dla niego, gdziekolwiek nie pójdzie - ma pewne miejsce w skladzie :mrgreen:

Kamil pisze, ze 250, czy 300 to żadna różnica dla nich, bo i tak to sporo kasy. Dla nich takie zarobki to norma (no, troche mniejsze) to tak jakby dla nas, powiedzmy zarabiasz 5k na miesiąc, a ktoś ci daje 6k. NIe ma róznicy? No jest i dla nich też by była. Ale ja nie o tym chciałem. Nie tylko o pensje chodzi. Podejrzewam, że United pomimo większej pensji pewnie dałoby kilka mln wiecej za sam podpis zarówno dla zawodnika, jak i dla agenta, no czymś muszą go przekonać...

Kamil232
Laureat Złotej Piłki
Laureat Złotej Piłki
Posty: 8843
Rejestracja: pt 15.04.2005 13:51
Reputacja: 246

Arsenal FC (zbiorczy)

Postautor: Kamil232 » sob 13.01.2018 15:01

fieldy pisze:Source of the post Kamil pisze, ze 250, czy 300 to żadna różnica dla nich, bo i tak to sporo kasy. Dla nich takie zarobki to norma (no, troche mniejsze) to tak jakby dla nas, powiedzmy zarabiasz 5k na miesiąc, a ktoś ci daje 6k. NIe ma róznicy? No jest i dla nich też by była. Ale ja nie o tym chciałem. Nie tylko o pensje chodzi. Podejrzewam, że United pomimo większej pensji pewnie dałoby kilka mln wiecej za sam podpis zarówno dla zawodnika, jak i dla agenta, no czymś muszą go przekonać...


Na pewnym poziomie i o czym mówił np. Gortat bańką w to czy tamta to żadna różnica. Bo jak nie jesteś hazardzistą czy nie masz innego problemu tej kasy i tak nie przerobisz. A będziesz żył jak Król i masz wszystko co chcesz.

Żadne porównanie do zarobków zwykłego człowieka.

Bardziej jeśli ktoś się kłoci jakiś Ronaldo, że nie 18 tylko 20. Bo chce mieć więcej niż Messi. Tu już wchodzą w grę tylko ambicje, prestiż, status w skrócie EGO.

EGO zarabiam najwięcej. Jestem najlepszy, najważniejszy etc. Nie sam status materialny. I tak żyjesz jak Król.

A co do Sancheza i Ozila to naprawdę dziwi mnie ta sytuacja w Arsenalu. Ponoć kasy nie ma. A jak widać nie ma znaczenia czy będzie 100 baniek na koncie czy nie. Z Sanchezem i Ozilem w tamtym roku LM nie było i w tej też wszystko zapowiada, że nie będzie. Różnica kwotowa między 4 a 5 miejscem nie jest aż tak wielka. A tu się trzyma Ozila i Sancheza do końca, a nie bierze z 100 baniek albo no powiedzmy 80. Jestem pewien, że byłyby kluby może nawet my, że jakbyście powiedzieli 80 za dwóch to byśmy wzięli.

Ale tą kasą nikt zainteresowany nie jest.

Tak więc już raczej nie ma co mówić, że w Arsenalu bida :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
fieldy
One Arsene Wenger
One Arsene Wenger
Posty: 37800
Rejestracja: pn 11.04.2005 18:13
Reputacja: 1784

Arsenal FC (zbiorczy)

Postautor: fieldy » sob 13.01.2018 15:10

Kamil232 pisze:Source of the post Tak więc już raczej nie ma co mówić, że w Arsenalu bida

jak najbardziej mozna tak mówić, z małym wyjątkiem. bieda umysłowa.
Był sprowadzony Ozil, rok później Sanchez, potem Cech i zamiast iśc za ciosem, to się wszystko rozleciało i znów będzie budowanie od nowa, a lata lecą. I pozycja Arsenalu w angielskiej piłce równiez leci na łeb na szyje, o dorobku Wengera nie wspominając.

Kamil232
Laureat Złotej Piłki
Laureat Złotej Piłki
Posty: 8843
Rejestracja: pt 15.04.2005 13:51
Reputacja: 246

Arsenal FC (zbiorczy)

Postautor: Kamil232 » sob 13.01.2018 15:15

Stary Wenger to by opierdolił ich w lecie za 100 i sprowadził za to paru gości młodych.

Teraz nie wiem co on myślał. Że z nimi jeszcze powalczy o mistrza.

Dobra mógł jeszcze się łudzić.

Ale mamy zimie i widać co się dzieje. Zamiast ratować co się da czyli wyciągnąć jeszcze z nich z kasę na upór ich chce trzymać bo może będzie to 4 miejsce.

Ja się tylko dziwię, że na to właściciele pozwalają.
Obrazek

Awatar użytkownika
fieldy
One Arsene Wenger
One Arsene Wenger
Posty: 37800
Rejestracja: pn 11.04.2005 18:13
Reputacja: 1784

Arsenal FC (zbiorczy)

Postautor: fieldy » sob 13.01.2018 15:25

NIe uważam, by trzymał Sancheza na siłe. Jak zaklepie Malcoma, to Sancheza puści. Bo wie, ze Sanchez nie przedluży umowy. To wie na 100%, z Ozilem ponoć ciągle rozmawiają, wiec tu się łudzi.

A jeszcze są umowy Wilshere'a, czy Ramseya do negocjowania...

Awatar użytkownika
BadBoy
Lider Drużyny
Lider Drużyny
Posty: 2328
Rejestracja: czw 01.06.2006 19:47
Reputacja: 108

Arsenal FC (zbiorczy)

Postautor: BadBoy » sob 13.01.2018 15:30

A ten Malcolm to co to za twór?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
"Być nie mieć to odwieczny dylemat"


Wróć do „Anglia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: fillion, sci i 14 gości