Koszykówka: MŚ, ME itd. itp.

Dewiza tego działu to: 'Nie samą piłką człowiek żyje". Dyskusje na temat wszystkich dyscyplin sportowych, od ping-ponga poczynając, na curlingu kończąć.

Moderatorzy: petru, maciek_88, Dr.Football1, piotrcies, maestro, Cris7, fieldy

Kto wygra Mistrzostwa Europy mężczyzn w 2007 roku?

Hiszpania
7
33%
Grecja
1
5%
Litwa
4
19%
Francja
0
Brak głosów
Włochy
2
10%
Serbia
0
Brak głosów
Turcja
0
Brak głosów
Rosja
1
5%
Polska
6
29%
inny zespół
0
Brak głosów
 
Liczba głosów: 21

Awatar użytkownika
Bienias
Vamos Blaugrana
Posty: 8572
Rejestracja: pn 16.05.2005 22:28
Reputacja: 326
Lokalizacja: Magna Wola Varsoviensis

Re: Koszykówka: MŚ, ME itd. itp.

Postautor: Bienias » wt 08.09.2009 12:14

Mandzaro pisze:
Warszawie by sie przydala hala z prawdziwego zdarzenia swoja droga. Szkoda ze upadl pomysl o zrobieniu kompleksu sportowego wokol Stadionu Narodowego w tym najwiekszej hali w Polsce.




NIe upadl. Wszystko bedzie ale z czasem. Hala bedzie budowana na MS w siatke w 2014r tuz obok stadionu Narodowego. Na chwile obecna ma miec 6 tys pojemnosci co jak dla mnie jest glupota. Mamy Torwar o podobnej pojemnsoci wiec jakies 15 tys by sie przydalo. Moze sie zreflektuja z czasem.

Jeszcze pare slow o Eurobaskiecie. dla mnie jako warszawiaka promocja tego turnieju jest zenujaca. Gdyby nie to ze interesuje sie sportem w zadnym wypadku niepomyslalbym ze odbywa sie w moim miescie taka impreza. Nic tylko fuszerka. Mam nadzieje ze w innych miastach jest lepiej chociaz pewnie mozna liczyc tylko na Wroclaw. Swoja droga nie bede chcial czytac opinii mediow zagranicznych na temat organizacji tych mistrzostw. pewnie nam ostro dowala
Ja jestem chłopak z Woli
a Wola fest dzielnica!
Tradycja klawa co tu kryć
gdy masz koleś gest
prosze do nas przyjdź.

Awatar użytkownika
emdżej
Walczymy!
Posty: 8957
Rejestracja: pt 06.03.2009 15:35
Reputacja: 0
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Koszykówka: MŚ, ME itd. itp.

Postautor: emdżej » wt 08.09.2009 12:31

Bienias pisze:nie bede chcial czytac opinii mediow zagranicznych na temat organizacji tych mistrzostw. pewnie nam ostro dowala


Już to robią po pierwszym dniu.

Bienias pisze:Mam nadzieje ze w innych miastach jest lepiej


W Katowicach, jeszcze miesiąc temu widziałem jeden(!) transparent reklamujący EuroBasket, wiszący w pobliżu Spodka. Może od tej pory jeszcze się coś zmieniło, ale jakoś wątpię. A w Warszawie to szczerze mówiąc widziałem tylko plakaty na przystankach (trzy tygodnie temu).
Obrazek

Logan
Kluczowy Zawodnik
Kluczowy Zawodnik
Posty: 646
Rejestracja: sob 16.08.2008 16:44
Reputacja: 0
Lokalizacja: Marie's City

Re: Koszykówka: MŚ, ME itd. itp.

Postautor: Logan » wt 08.09.2009 12:38

Kasa misiu Kasa.

Gdzieś czytałem wywiad z kierownikiem reprezentacji który cieszył się że kadra dysponuje 4 kompletami strojów - od niepamietnych czasów. :? Podobno dwa lata temu wszyscy drżeli żeby któremuś zawodnikowi przeciwnicy nie rozerwali koszulki :roll:
"We want to win but with our own style"

Mandzaro
Skład C
Skład C
Posty: 47
Rejestracja: śr 12.08.2009 15:08
Reputacja: 0

Re: Koszykówka: MŚ, ME itd. itp.

Postautor: Mandzaro » wt 08.09.2009 14:08

Bienias pisze:
Mandzaro pisze:
Warszawie by sie przydala hala z prawdziwego zdarzenia swoja droga. Szkoda ze upadl pomysl o zrobieniu kompleksu sportowego wokol Stadionu Narodowego w tym najwiekszej hali w Polsce.




NIe upadl. Wszystko bedzie ale z czasem. Hala bedzie budowana na MS w siatke w 2014r tuz obok stadionu Narodowego. Na chwile obecna ma miec 6 tys pojemnosci co jak dla mnie jest glupota. Mamy Torwar o podobnej pojemnsoci wiec jakies 15 tys by sie przydalo. Moze sie zreflektuja z czasem.

Jeszcze pare slow o Eurobaskiecie. dla mnie jako warszawiaka promocja tego turnieju jest zenujaca. Gdyby nie to ze interesuje sie sportem w zadnym wypadku niepomyslalbym ze odbywa sie w moim miescie taka impreza. Nic tylko fuszerka. Mam nadzieje ze w innych miastach jest lepiej chociaz pewnie mozna liczyc tylko na Wroclaw. Swoja droga nie bede chcial czytac opinii mediow zagranicznych na temat organizacji tych mistrzostw. pewnie nam ostro dowala


Pierwotnie w okolicach SN miala stanac najwieksza hala sportowo widowiskowa w kraju lecz jakis czas temu slyszalem ze pomysl ten zawieszono. Zreszta nic sie nie mowi o tym, wkolo tylko sie trabi o stadionie ale moze pomysl znow zostal wskrzeszony, nie wiem..
Pomyslow bylo wiele. Czytalem jeden artykul ze na jakichs terenach w Warszawie ma stanac hala o pojemnosci... uwaga... 30 tysiecy ! Ale to byl tylko jeden artykul, pewnie z tego nic nie bedzie. W kazdym badz razie na MS w siatkowce musimy wybudowac jakas hale minimum na 15 tysiecy choc mozna by sypnac wieksza gotowka i dac nawet wiecej. Gdy ogladalem ta hale w Pradze to spuscilem szczeka z wrazenia. Skoro Czechow na to stac to czemu nie nas ? Mieszkam w Lodzi ale ta nasza Atlas Arena wcale mi sie nie podoba. Przy tej w Pradze wyglada jak sala gimnastyczna szkoly podstawowej w Pcimie. Jak bedziemy inwestowac w takie obiekty jak duze hale, stadiony to ja naprawde nie bede sie obrazal ze pieniadze na to wezma z moich podatkow..

A co do promocji mistrzostw to u mnie w Lodzi przypuszczam ze nie jest tak zle. Pewnie to za sprawa glownej areny mistrzostw oraz osoby Marciny Gortata a takze MAcieja Lampego ktorzy sa rodowitymi Lodzianinami. Szczegolnie Marcin wiele robi, sporo czasu poswiecajac Lodzi i uczestniczac w roznych akcjach promocyjnych - bawiac sie z dziecmi itd. Poza tym widac wiele plakatow i ogolnie ma sie wrazenie ze cos sie dzieje.

Dzis mecz z Litwa i chyba wcale nie jestesmy bez szans. Moze nie jestem jakims znawca basketu ale wczorajszy mecz naprawde bardzo mi sie podobal. Pamietam ze w meczach sparingowych przed mistrzostwami gralismy z Turkami i tam bez kontuzjowanego Gortata przegrywalismy minimalnie a skoro Turcy ogrywaja Litwe to z pomoca Marcina moze i my ich ogramy ? Fajnie by bylo :D

Awatar użytkownika
cloner
Legenda Futbolu
Legenda Futbolu
Posty: 30513
Rejestracja: wt 08.03.2005 11:33
Reputacja: 1885
Kontaktowanie:

Re: Koszykówka: MŚ, ME itd. itp.

Postautor: cloner » wt 08.09.2009 20:13

Co nasi dziś zagrali za basket :shock: Rozpierdolili w młyn Litwinów. Świetna gra, czasami się gubili, ale to nie jest ważne, liczy się kolejne zwycięstwo odniesione w niezłym stylu. Nie spodziewałem się, że przez cały mecz będziemy kontrolować grę, a tu taka niespodzianka. BRAWO!!!
zaglądanie ludziom do portfela, największą oznaką życiowego niepowodzenia
j#bać konfidentów!!! tylko Polska kibolska!!!

Obrazek

Awatar użytkownika
Marco Van Basten
Gwiazda
Gwiazda
Posty: 6062
Rejestracja: śr 19.10.2005 19:17
Reputacja: 25
Lokalizacja: Ojczyzna orlich gniazd

Re: Koszykówka: MŚ, ME itd. itp.

Postautor: Marco Van Basten » wt 08.09.2009 20:14

Nie jestem wielkim znawcą tej dyscypliny, więc mam pytanie. Od kiedy my tak zajebiście gramy w kosza ? To co dzisiaj widziałem to był kosmos w wykonaniu naszych grajków.

Awatar użytkownika
Jarzinho
Gwiazda
Gwiazda
Posty: 7170
Rejestracja: wt 20.12.2005 20:56
Reputacja: 14
Lokalizacja: ......
Kontaktowanie:

Re: Koszykówka: MŚ, ME itd. itp.

Postautor: Jarzinho » wt 08.09.2009 20:25

Promocja to nie jest coś co wyszło organizatorom. Oczywiscie komplety widzów są, ale sama otoczka nie jest taka jak powinna być.
Dzisiejsze spotkanie- coś niesamowitego, takiej atmosfery na trybunach nie pamietam od dawna na spotkaniu koszykowki w Polsce. Mecz bardzo dobry, polacy potrafili postawić twarde warunki w defensywie, lepiej kontrolowali przebieg spotkania, nie było wiekszych przestojow jak wczoraj. Na minus napewno poczatek 4 kwarty gdzie Polacy popelnili 3 straty z rzedu, a w drugiej rundzie taka obrona moze być nie od 4 kawrty, ale przez 3 kwarty.
Lampe i gortat double- double, Logan swoje narzucał, Szubarga takze bardzo dobrze, Ignerski kapitlana ostatnia kwarta- te 3 trojki z rzedu postawily Polaków w swietnej sytuacji. Szkoda strat, szczegolnie, ze sa one popelniane w ten sam sposob- Logan jak sie nie wyj... 2-3 razy to nie byłby soba. Podwajanie Logana takze glownie konczylo sie stratą, w tym momencie pilke powinien miec Szubarga, bo David sobie nie radzi z obroncami o glowe czy dwie wyzszymi. Mam nadzieje, ze jutro z Turcja w takich sytuacjach bedzie lepiej. Brawo Polacy.!
Obrazek

Awatar użytkownika
emdżej
Walczymy!
Posty: 8957
Rejestracja: pt 06.03.2009 15:35
Reputacja: 0
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Koszykówka: MŚ, ME itd. itp.

Postautor: emdżej » wt 08.09.2009 20:31

Przyznaję bez bicia, że nie wierzyłem w jakiekolwiek szanse na pokonanie Litwinów. Tymczasem Polacy zagrali świetnie i pokazali, że mogą coś namieszać. Jednak duża ilość strat doprowadziła niepotrzebnie do nerwowej końcówki. Ale nie ma co narzekać, wygraliśmy przecież z jednym z faworytów tego turnieju! Rewelacja. A zabieg ze zgaszeniem światła to trick a'la Polska-Kazachstan :lol:
Obrazek

Awatar użytkownika
Yukasz
Basket fan hooligan
Posty: 3647
Rejestracja: sob 27.08.2005 13:17
Reputacja: 0
Lokalizacja: Muzeum Ziemi Podlaskiej, ul. Alternatywy 4, Wiórkowo

Re: Koszykówka: MŚ, ME itd. itp.

Postautor: Yukasz » wt 08.09.2009 20:39

Marco_Van_Basten pisze:Nie jestem wielkim znawcą tej dyscypliny, więc mam pytanie. Od kiedy my tak zajebiście gramy w kosza ? To co dzisiaj widziałem to był kosmos w wykonaniu naszych grajków.

Chyba kosmosu nie widziałeś :smile2: Gramy tak odkąd Gortat i Lampe nie odmawiają gry w kadrze a co zawsze robili i odkąd Logan został Polakiem (czego nie pochwalam) :roll:

Litwa strasznie słaba, w ogóle nie przypominali drużyny z poprzednich imprez. Wtedy ich gra przeważnie zapierająca dech w piersiach a teraz bez obwodu są europejskim średniakiem. No ale ich osłabienia to nie nasz problem, to bonus dla nas a zwycięstwo jest zwycięstwem nawet nad taką Litwą :P

Sam nie spodziewałem się takiego przebiegu, bardzo się ciesze jednak jakbym miał się do czegoś przyczepić to byłaby to gra Gortata (taka średnia, za dużo chyba gwiazdorzenia w mediach przed ME. Powinien był więcej zbierać i trafiać przynajmniej spod kosza), Logan - kuwa no ile można popełniać strat? No i treneiro - krótszym składem chyba grać się nie da przez co prawie przegraliśmy. A im dalej w las w tym turnieju tym bardziej będziemy pewnie siadać kondycyjnie bo i rywalem będą coraz silniejsi - wymagający. Po co w ogóle jest Witka a czemu w jego miejsce nie ma Dylewicza który mógłby dac dobrą zmianę? W Eurolidze jakoś daje sobie radę. Jak drużyna się gubiła w końcówce to Katzurin zamiast wprowadzić Koszarka, nie reagował. A w zasadzie mamy 3 niskich - Szubarga (czasem tak rozgrywał że szło sie pochlastać - po co wypracowana akcja dla Gortata na rzut z półdystansu jak ten nie potrafi rzucać?), Koszarek i Logan - fajnie :roll:
No a na ogromny plus Lampe, który dziś pokazał że w ataku potrafi grać. Gortat pokazał że ma możliwości. No i bardzo ważne trójki Ignerskiego który wcześniej przysypiał na boisku.

Wczorajszego meczu Polaków nie widziałem. Byłem na meczach w W-wie. A trener Hiszpanów to idiota który podobnie jak Katzurin uparcie trzymał się dającej ciała pierwszej piątki a szczególnie baaaardzo słabo grającego Marca Gasola. Reyes powinien był zdecydowanie dłużej grać. A poza tym Serbowie pokonali Hiszpanów obroną i skutecznością ktorej ich rywale w ogóle nie mieli.
A atmosfera dzięki licznie przybyłym Słoweńcom była zajebista :P

Awatar użytkownika
Mentor
Zajebiaszczo
Posty: 14287
Rejestracja: pn 28.02.2005 13:15
Reputacja: 7

Re: Koszykówka: MŚ, ME itd. itp.

Postautor: Mentor » wt 08.09.2009 22:21

Meczu z Litwą nie widziałem, ale jakby nie patrzeć to naprawdę duży sukces i dziwię się, że przechodzi to raczej bez echa. Rozumiem, że koszykówka nie jest w Polsce zbyt popularna, ale tak czy inaczej i tak jestem negatywnie zaskoczony. Jak wygraliśmy z Portugalią w piłkę to była podjarka i masowa onanizacja a triumf nad Litwą w Mistrzostwach Europy to chyba co najmniej porównywalny sukces o ile nie większy.
Obrazek
Barca jest najpiękniejszą kobietą na świecie. Jednego dnia może być bardziej lub mniej wdzięczna, ale to wciąż ta sama kobieta i w tej kobiecie jesteśmy wszyscy do szaleństwa zakochani. - Joan Gaspart

Awatar użytkownika
Yukasz
Basket fan hooligan
Posty: 3647
Rejestracja: sob 27.08.2005 13:17
Reputacja: 0
Lokalizacja: Muzeum Ziemi Podlaskiej, ul. Alternatywy 4, Wiórkowo

Re: Koszykówka: MŚ, ME itd. itp.

Postautor: Yukasz » wt 08.09.2009 23:09

Zdecydowanie większy sukces na Eurobaskecie bo w końcu to ME a nie eliminacje no a z tego co kojarzę a nie chce mi się sprawdzać Litwini na ostatnich imprezach (ME, MŚ, Olimpiada) dochodzili do +- półfinału i regularnie byli wymieniani jako kandydat do medalu. Robi wrażenie. No a koszykówka na Litwie to jak religia.
A to że u nas wszyscy się onanizują z byle wygranego piłkarskiego meczu reprezentacji Polski to normalna sprawa. Ja tam się przyzwyczaiłem nauczony latami doświadczeń. Dwa lata temu dowiadywałem się co jadł Żurawski na śniadanie, którą nogą wstał Smolarek czy ile razy splunął Borubar a nie słyszałem nic o reprezentacji kosza na ME w Hiszpanii.Gdyby TVP nie miała praw do transmisji i przez to poprzez zapis w umowie nie byłaby zmuszana do informowania o koszykarskich wydarzeniach to pewnie w publicznej znalazłby się jedynie suchy wynik na odwalcie sie, o ile w ogóle by był.

Co do organizacji i popularyzacji Eurbasketu to cała sprawa rozchodzi się o kasę. A że PZKosz działa pewnie na podobnych zasadach co PZPN to jest tam jeden wielki burdel i nieudacznicy w nim (z tą różnicą że piłka ma inną popularność do kosza i kasa do PZPNu sama spada z nieba). Mnie najbardziej rozbawiła przeczytana wiadomość że przed wczorajszym meczem Polaków spodziewane są utrudnienia w ruchu bo cała organizacja jest na dotychczasowym poziomie i sugeruje się aby nie zbliżać sie w okolice hali :P Do tego nawet pewnie w całej Polsce nie ma dodatkowej komunikacji. OK hale na kilka tyś kibiców to nie to samo co stadion na ok 40-50 tyś tylko że rożnicę zrobiłby ten jeden pociąg czy kilka dodatkowych busów.


PS Co się do licha dzieje z tą Hiszpanią? :roll:

Awatar użytkownika
Morrow
Administrator
Administrator
Posty: 11491
Rejestracja: pn 15.05.2006 22:36
Reputacja: 1317

Re: Koszykówka: MŚ, ME itd. itp.

Postautor: Morrow » śr 09.09.2009 0:56

Brawo Polacy. Wiadomo, że u siebie gra się inaczej niż gdzie indziej ale my, nie ma co się oszukiwać, koszykarski kopciuszek pokonujący Litwę, potęgę koszykarską, na mistrzostwach Europy to wielka sprawa. Dzisiaj koszykarze pobili nawet naszych siatkarzy, którzy pokonali przecież po thrillerze mistrzów Europy Hiszpanów :) Wielki szacunek dla zawodników i trenera, którzy stworzyli chyba zgraną ekipę a także dla kibiców, którzy stworzyli dzisiaj kosmiczną atmosferę w hali.

Yukasz pisze:Powinien był więcej zbierać i trafiać przynajmniej spod kosza


Z tym trafianiem to zgoda. Beznadziejnie to momentami wyglądało kiedy gracz NBA i największa gwiazda drużyny z metra kilka razy z rzędu nie jest w stanie trafić do kosza. Z kolei ze zbiórkami się nie zgodzę. Trudno mieć pretensje do Gortata, że za mało zbiera kiedy miał 17 zbiórek. Bez przesady, gra w NBA ale nie oczekujmy, że będzie miał 25 zbiórek na mecz.

Yukasz pisze:No i treneiro - krótszym składem chyba grać się nie da przez co prawie przegraliśmy.


W 4 kwarcie Litwini najbliżej nas doszli na 10 pkt z tego co pamiętam więc do tej porażki mimo wszystko nie było tak blisko. Katzurin jednak faktycznie ma tę wadę, że trzyma się kurczowo podstawowych zawodników i to może się na nas odbić w dalszej części turnieju. Trzyma na parkiecie uparcie Szubargę, Logana i Gortata nawet jak Ci wyraźnie słabną i hurtowo popełniają błędy. Nie wiem czy nasz trener po prostu tak ma czy aż taka przepaść jest w umiejętnościach grających i rezerwowych, że boi się na tych drugich kłaść większą odpowiedzialność.

Błedy oczywiście były i jest co porpawiać. Logan ma błysk, umiejętności i szybkośc ale jednocześnie czasem gra zbyt egoistycznie i te jego straty... Gortat powinien brać się za ćwiczenie rzutów z półdystansu bo póki co prezentuje się w tym aspekcie tragicznie. Jest o co grać bo miejsce w 6 jest realne a z tego co wiem na MŚ graliśmy do tej pory tylko raz i to w zamierzchłych czasach. Turcy, do tej pory wyglądają na mocnych i teoretycznie są najmocniejsi w grupie ale w naszym zasięgu jeśli nie damy się rozpędzić Turkoglu. Oby jutro też były powody do radości :)

Awatar użytkownika
emdżej
Walczymy!
Posty: 8957
Rejestracja: pt 06.03.2009 15:35
Reputacja: 0
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Koszykówka: MŚ, ME itd. itp.

Postautor: emdżej » śr 09.09.2009 8:22

Yukasz pisze:z tego co kojarzę a nie chce mi się sprawdzać Litwini na ostatnich imprezach (ME, MŚ, Olimpiada) dochodzili do +- półfinału


Czwarte miejsce na Igrzyskach w Pekinie, brązowi medaliści poprzednich Mistrzostw Europy.
Obrazek

Awatar użytkownika
Angelo18
Pierwszy Skład
Pierwszy Skład
Posty: 510
Rejestracja: sob 17.05.2008 17:18
Reputacja: 0
Lokalizacja: Dombrowa Gurnicza
Kontaktowanie:

Re: Koszykówka: MŚ, ME itd. itp.

Postautor: Angelo18 » śr 09.09.2009 9:11

Ja bym wyróżnił jeszcze Ignerskiego, to po jego trzech celnych rzutach za trzy uzyskaliśmy bezpieczną przewagę w 4 kwarcie. Trochę deprymujące było to że kiedy Litwini atakowali nas bardzo wysoko, mieliśmy ogromne problemy z wyjściem ze swojej połowy, za dużo strat zwłaszcza Logan. No i ciekawe jak z naszą kondycją, Katzurin nie rotuje za dużo składem
Obrazek

Oczywiście, że nie łabędzi to śpiew - tylko początek
dumnego, wspaniałego i pięknego lotu ku wyżynom Gratulacje dla piłkarzy - i takie właśnie życzenia, by był to początek wspaniałego lotu!

Awatar użytkownika
Yukasz
Basket fan hooligan
Posty: 3647
Rejestracja: sob 27.08.2005 13:17
Reputacja: 0
Lokalizacja: Muzeum Ziemi Podlaskiej, ul. Alternatywy 4, Wiórkowo

Re: Koszykówka: MŚ, ME itd. itp.

Postautor: Yukasz » śr 09.09.2009 15:21

Morrow pisze:Z tym trafianiem to zgoda. Beznadziejnie to momentami wyglądało kiedy gracz NBA i największa gwiazda drużyny z metra kilka razy z rzędu nie jest w stanie trafić do kosza. Z kolei ze zbiórkami się nie zgodzę. Trudno mieć pretensje do Gortata, że za mało zbiera kiedy miał 17 zbiórek. Bez przesady, gra w NBA ale nie oczekujmy, że będzie miał 25 zbiórek na mecz.

Ja nie patrzę na statystyki tylko na mecz. Co z tego że miał 17 zbiórek jak czasem rywal w walce o zbiórkę z Gortatem 1 vs 1 zbierał przy nim piłę. Zbiórek mógł mieć więcej. To Gortat ma aspiracje walki o medale - to nie moje słowa tylko jego więc wymagam od niego więcej. Poza tym część z tych 17 zbiórek to akcje gdy zawodnik nie jest atakowany. Popatrz w statystykach NBA, tam wielu rozgrywających ma średnią po kilka zbiórek na mecz co zawdzięczają przeważnie temu że rywal nie atakuje kosza (bo w walce z centrem rywali nie mają szans) i trochę dzięki temu że potrafią się dobrze ustawić.
Ogólnie fajnie ale mogło być lepiej.

Morrow pisze:W 4 kwarcie Litwini najbliżej nas doszli na 10 pkt z tego co pamiętam więc do tej porażki mimo wszystko nie było tak blisko.

Co to jest 10pkt? Minuta gry i przewagi nie ma. Byliśmy całkowicie pogubieni, nasza gra polegała na próbie przejścia na połowę rywali nie mówiąc o jakimkolwiek rozgrywaniu czy oddawaniu rzutów. To Litwini byli na fali a gdyby doszli nas na 6 lub nawet mniej oczek to jeszcze bardziej by przycisnęli a naszym coraz bardziej trzęsły się nogi i ręce.

Angelo18 pisze:Trochę deprymujące było to że kiedy Litwini atakowali nas bardzo wysoko, mieliśmy ogromne problemy z wyjściem ze swojej połowy, za dużo strat zwłaszcza Logan

Jestem przekonany że to Katzurin nakazał by Logan a nie Szubarga czy ktos inny wyprowadzał piłkę. Zresztą Szubarga też by się pewnie zaplątał. Koszarek imo powinien w takich chwilach brać się za przeprowadzanie piłki. Osobiście przy takiej obronie Litwinów zagrałbym Koszarkiem, Szubargą, Loganem, Lampe i Gortatem by trzech zawodników mogło wyprowadzić piłkę.


Koszykarze litewscy po odzyskaniu niepodległości występują w ME nieprzerwanie od 1995 roku. W 2003 roku zdobyli mistrzostwo Europy w Sztokholmie, w 1995 roku byli wicemistrzami, w 2007 brązowymi medalistami. Sukcesy osiągali też w igrzyskach olimpijskich przywożąc z trzech kolejnych turniejów (Barcelona 1992, Atlanta 1996, Sydney 2000) brązowe medale. Na igrzyskach w Atenach w 2004 roku i Pekinie przed rokiem uplasowali się tuż za podium.



Fajnie by było jakbyśmy wygrali z Turcją. Będzie bardzo ciężko, ciekawe jak wytrzymamy mecz po ciężkim boju z Litwą (mimo prowadzenia przez cały mecz niby spokojną przewagą ale cały czas musieliśmy grać na wysokich obrotach). Po awansie wszystko jest możliwe. Z takimi rywalami nawet trzy porażki, jak i jakieś zwycięstwa :)


Wróć do „Inne sporty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości