Villarreal CF

Wszystko o piłce w Hiszpanii - Zawodnicy, Kluby, Reprezentacja, Wyniki, Transfery oraz inne wydarzenia związane z piłką.

Moderatorzy: petru, maciek_88, Dr.Football1, fieldy, piotrcies, maestro, Cris7

Awatar użytkownika
Dr.Football1
I Don't Need No Doctor
I Don't Need No Doctor
Posty: 29219
Rejestracja: sob 24.10.2009 22:51
Reputacja: 1290
Lokalizacja: Bruksela
Kontaktowanie:

Re: Zółta Łódź Podwodna ( Villarreal) - ogólny

Postautor: Dr.Football1 » śr 08.08.2012 23:42

Villarreal probuje odbudowac srodek defensywy po stracie Gonzalo,Zapaty i Marcheny. Dwuletni kontrakt z ZLP podpisal doswiadczony Olof Mellberg.

Awatar użytkownika
Dr.Football1
I Don't Need No Doctor
I Don't Need No Doctor
Posty: 29219
Rejestracja: sob 24.10.2009 22:51
Reputacja: 1290
Lokalizacja: Bruksela
Kontaktowanie:

Re: Zółta Łódź Podwodna ( Villarreal) - ogólny

Postautor: Dr.Football1 » pt 17.08.2012 21:56

Oglada ktos ZLP z Castilla ? Przez pierwsze dwadzescia minut zolci kopali sie w czolo pomimo posiadania w swoim skladzie pilkarzy takich jak Cani czy Senna. Najpierw bohaterem,negatywnym zreszta,zostal Mellberg,ktory sprokurowal rzut karny,a potem gola do szatni w debiucie zdobyl Cavegol. Fajny meczyk ogolnie. Szykuje sie ciekawa II polowa.

Co to za Fabinho w RMC ?

Awatar użytkownika
Kluchman
Legenda Futbolu
Legenda Futbolu
Posty: 14345
Rejestracja: ndz 30.04.2006 19:06
Reputacja: 781
Lokalizacja: Poznań

Re: Zółta Łódź Podwodna ( Villarreal) - ogólny

Postautor: Kluchman » pt 17.08.2012 21:59

Oglądam, choć niezbyt uważnie.
Dr.Football1 pisze:Co to za Fabinho w RMC ?

Wypożyczyli go z jakiegoś klubu z Portugalii po odejściu Carvajala. 18 lat.

Awatar użytkownika
Dr.Football1
I Don't Need No Doctor
I Don't Need No Doctor
Posty: 29219
Rejestracja: sob 24.10.2009 22:51
Reputacja: 1290
Lokalizacja: Bruksela
Kontaktowanie:

Re: Zółta Łódź Podwodna ( Villarreal) - ogólny

Postautor: Dr.Football1 » pt 17.08.2012 22:04

Ciekawy chlopak. Fajnie szarpie na prawej stronie.

Podoba mi sie niowy trener Villarreal. Przypomina mi troche...mnie na lawce trenerskiej ;) Biega,krzyczy,dyskutuje,gestykuluje,zyje meczem chlop. To lubie :)

Awatar użytkownika
Dr.Football1
I Don't Need No Doctor
I Don't Need No Doctor
Posty: 29219
Rejestracja: sob 24.10.2009 22:51
Reputacja: 1290
Lokalizacja: Bruksela
Kontaktowanie:

Re: Zółta Łódź Podwodna ( Villarreal) - ogólny

Postautor: Dr.Football1 » pt 17.08.2012 22:57

Wielki powrot Cavegola do Europy. Strzelil dwie bramki,ktore daja nadzieje kibicom ZLP na lepsze jutro. Mam nadzieje,ze w koncu Argentynczyk znajdzie swoje miejsce na starym kontynencie,bo jego dwie ostatnie przygody we Francji i Rosji nie nalezaly do najbardziej udanych.

Awatar użytkownika
bartbuks
Administrator
Administrator
Posty: 12265
Rejestracja: sob 19.11.2005 14:11
Reputacja: 11
Lokalizacja: Komsin
Kontaktowanie:

Re: Zółta Łódź Podwodna ( Villarreal) - ogólny

Postautor: bartbuks » pt 04.01.2013 18:23

Właśnie przeczytałem (co mi uświadomiło bardzo wiele), że Rossi ostatnie swoje 90min zagrał 23 paź 2011 roku!


btw,
moderacja może zmienić temat na Villarreal CF? Bo ten jest trochę idiotyczny.
Obrazek

Awatar użytkownika
szefu91
Lider Drużyny
Lider Drużyny
Posty: 2354
Rejestracja: czw 24.05.2012 16:21
Reputacja: 65

Re: Villarreal CF

Postautor: szefu91 » pt 04.01.2013 20:33

Jak Rossi wzniesie się na swój normalny poziom to długo w tej Fiorentinie nie pobędzie. Pamiętam jak Barcelona rzekomo była nim mocno zainteresowana; wręcz prasa wyprzedzała się w pojedynku Rossi vs Sanchez. Zdecydowali się na tego drugiego i pewnie poniekąd żałują.

Awatar użytkownika
Dr.Football1
I Don't Need No Doctor
I Don't Need No Doctor
Posty: 29219
Rejestracja: sob 24.10.2009 22:51
Reputacja: 1290
Lokalizacja: Bruksela
Kontaktowanie:

Re: Villarreal CF

Postautor: Dr.Football1 » pt 04.01.2013 20:37

Zdecydowali się na tego drugiego i pewnie poniekąd żałują.

No nie wiem. Rossi przez prawie 1,5 roku nie kopnal pilki :lol:

Najpierw niech sie wyleczy. Ciekaw jestem czy w ogole bedzie w stanie rozegrac jeszcze jakis mecz w tym sezonie.

Awatar użytkownika
wloski
Gwiazda
Gwiazda
Posty: 6205
Rejestracja: pn 18.04.2005 14:35
Reputacja: 235

Re: Villarreal CF

Postautor: wloski » pt 04.01.2013 21:22

szefu91 pisze:Jak Rossi wzniesie się na swój normalny poziom to długo w tej Fiorentinie nie pobędzie. Pamiętam jak Barcelona rzekomo była nim mocno zainteresowana; wręcz prasa wyprzedzała się w pojedynku Rossi vs Sanchez. Zdecydowali się na tego drugiego i pewnie poniekąd żałują.


Wiem, co masz na myśli :lol: .

Dr.Football1 pisze:
Zdecydowali się na tego drugiego i pewnie poniekąd żałują.

No nie wiem. Rossi przez prawie 1,5 roku nie kopnal pilki :lol:

Najpierw niech sie wyleczy. Ciekaw jestem czy w ogole bedzie w stanie rozegrac jeszcze jakis mecz w tym sezonie.


Kiedy Barca się o niego ubiegała Rossi był jeszcze zdrowy, on jakoś dostał tej pierwszej kontuzji w dziwnym przypadku, teraz nie pamiętam jakim, czy to było kiedy pykał bramkę za bramką czy jak ledwo zaczął się sezon, on miał formę i tu ciach, a potem Villareal spadał po pochyłej w dół.
"Gdy Arturo Vidal odszedł do Bayernu Monachium przypomniałem sobie słowa. Piłkarze odchodzą, mężczyźni zostają (jak widać)." - Simone Padoin.

Awatar użytkownika
Dr.Football1
I Don't Need No Doctor
I Don't Need No Doctor
Posty: 29219
Rejestracja: sob 24.10.2009 22:51
Reputacja: 1290
Lokalizacja: Bruksela
Kontaktowanie:

Re: Villarreal CF

Postautor: Dr.Football1 » sob 08.06.2013 20:52

Villarreal ogrywa Almerie 1-0 i tym samym pieczetuje swoj powrot do Primera Division !

Wiloch
Rezerwowy
Rezerwowy
Posty: 263
Rejestracja: wt 21.12.2010 16:29
Reputacja: 0

Re: Villarreal CF

Postautor: Wiloch » sob 08.06.2013 20:59

Lubię Villarreal i czekam na takie akcje.

http://www.youtube.com/watch?v=iMYc47dMVAA

:oops:

Awatar użytkownika
Cement
Lider Drużyny
Lider Drużyny
Posty: 2212
Rejestracja: sob 25.02.2012 15:26
Reputacja: 423

Re: Villarreal CF

Postautor: Cement » sob 08.06.2013 21:35

janop pisze:Widzę, że dobrym posunięciem okazało się wypożyczenie Perbeta, który w 17 spotkaniach strzelił 11 bramek. Kadra przynajmniej na papierze nie wygląda najgorzej. Fajnie, że wracają.

Perbet zwrócił moją uwagę już w Tubize kiedy byli beniaminkiem ligi belgijskiej, drużyny przed spadkiem uratować nie mógł, ale strzelał wtedy jak na zawołanie.

Awatar użytkownika
grzegorzfcb
Gwiazda
Gwiazda
Posty: 4737
Rejestracja: wt 10.06.2008 13:02
Reputacja: 109
Lokalizacja: Kraina deszczowców

Re: Villarreal CF

Postautor: grzegorzfcb » pn 10.06.2013 10:50

Z Villareal(drugiej drużyny raczej) do Barcelony B odchodzi bramkarz Adrian Ortala, młodzieżowy reprezentant Hiszpanii(z reguły bramkarz nr 2 z tego co kojarzę)
Messi jada przy stole oddzielonym od reszty świata - Jorge Valdano

Historia to relacja, większością kłamliwa, ze zdarzeń, większością nieistotnych, zdawana nam przez historyków, większością durniów - Vysogota z Corvo

kvmil
Junior
Junior
Posty: 10
Rejestracja: czw 16.06.2016 15:26
Reputacja: 0

Villarreal CF

Postautor: kvmil » śr 10.08.2016 15:57

Kurde, Soldado na pół roku wypada - kontuzja kolana. A dobrze grał w ataku razem z Bakambu.

Awatar użytkownika
Morrow
Administrator
Administrator
Posty: 11516
Rejestracja: pn 15.05.2006 22:36
Reputacja: 1335

Villarreal CF

Postautor: Morrow » śr 10.08.2016 16:41

Otwiera się szansa na kolejne życie (które to już?) dla Pato :)


Wróć do „Hiszpania”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości