Primera Division

Wszystko o piłce w Hiszpanii - Zawodnicy, Kluby, Reprezentacja, Wyniki, Transfery oraz inne wydarzenia związane z piłką.

Moderatorzy: petru, maciek_88, Dr.Football1, fieldy, piotrcies, maestro, Cris7

Awatar użytkownika
mystek
Junior
Junior
Posty: 18
Rejestracja: pt 05.03.2004 19:25
Reputacja: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Primera Division

Postautor: mystek » pn 03.05.2004 22:48

Chciałem powitać wszystkich odwiedzających to forum , a szczegulnie tych którzy odwiedzają ten dział , ponieważ liga hiszańska to moja ulubiona liga. Prosze o nawiązanie jakiś ciekawych tematów w tym dziale i o rozkręcanie się!!!
Obrazek
...POZDRO DLA MODERNATORÓW...

skrzypa_ms
Nowy użytkownik
Posty: 0
Rejestracja: ndz 02.05.2004 11:46
Reputacja: 0

Postautor: skrzypa_ms » pn 03.05.2004 23:04

ja napiszę tylko tyle, że liga hiszpańska jest także najulubieńszą dla mnie... :wink:

KRÓLEWSCY :!: :!: :!:

Awatar użytkownika
skorpss
Pierwszy Skład
Pierwszy Skład
Posty: 629
Rejestracja: pn 12.04.2004 22:50
Reputacja: 0
Lokalizacja: Tychy
Kontaktowanie:

Postautor: skorpss » pn 03.05.2004 23:09

Hiszpania jest po prostu w tej chwili najlepszą ligą świata. Gra się tu futbol najpiękniejszy, najefektowniejszy, o czym świadczą także wyniki klubów Primera Division na arenie międzynarodowej w ostatnich latach. Pozdro dla wszystkich fanów Primery :D .
<script type="text/javascript" src="http://www.otwieramy.pl/baner.js?p=98158"></script>

Jip
Skład B
Skład B
Posty: 121
Rejestracja: pn 03.05.2004 22:15
Reputacja: 0
Lokalizacja: Koszalin
Kontaktowanie:

Postautor: Jip » pn 03.05.2004 23:14

Hiszpania dobra ale nie Real Madryt....football nie polega na tym zeby wykupowac wszystkie gwiazdy z całego swiata...tak mi sie przynajmniej zdaje. zresztą te błędy w polityce transferowej Realu tooo....brak mi słów zeby to opisac:/ trzeba kibicować takiej Valencii lub Deportivo....tam cos grają i nie same gwiazdy!

Pozdrowienia......moze za rok Liverpool pokaze klase w LM i skopie Du*** realowi!javascript:emoticon('8)')
javascript:emoticon('8)')
Dzięki.

skrzypa_ms
Nowy użytkownik
Posty: 0
Rejestracja: ndz 02.05.2004 11:46
Reputacja: 0

Postautor: skrzypa_ms » pn 03.05.2004 23:18

mi też to za bardzo nie odpowiada, skupywanie gwiazd... :cry:
za REALEM jestem od lat, a nie od kiedy kupili Ronaldo czy Beckhama... :D
i dla mnie mimo wszystko są najlepsi, a Zidane to magik... :wink:

Jip
Skład B
Skład B
Posty: 121
Rejestracja: pn 03.05.2004 22:15
Reputacja: 0
Lokalizacja: Koszalin
Kontaktowanie:

Postautor: Jip » pn 03.05.2004 23:43

zidane gra coraz gorzej a wg. Uefa najlepszy zawodnik dalej:/ jak by grał w np. Boltonie, Maladze to by juz nie było takich sukcesów:/
Dzięki.

Awatar użytkownika
rebuzz
Kluczowy Zawodnik
Kluczowy Zawodnik
Posty: 932
Rejestracja: ndz 04.04.2004 19:45
Reputacja: 0
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontaktowanie:

Postautor: rebuzz » pn 03.05.2004 23:46

Mi sie osobiscie gra Zidana podoba , ale szum jaki wokoł niego tworza media napewo robi go zawodnikiem na ktorego patrzy sie specjalnie tzn. jak zidane zagra w meczu olsniewajaco to ludzie powiedza " jest Ok , Zidane zagral jak powinien" ale jak Zidane czasem sie nie wyrozni sposrod 11 realu to ludzie i gazety odrazu gadaja ze " brak formy" "gwiazdor co duzo zarabia i malo gra" itp .. a to jest bardzo zle dla samego pilkarza , sadze ze dlugo nie zobaczymy pilkarza ktory bedzie reprezentowal podobny do Zidana styl gry . Powtarzam Styl nie umiejetnosci zeby ktos zle nie zrozumial.
BORUSSIA DORTMUND - PONAD 50 tysięcy karnetów sprzedanych na sezon 2007/2008 ! który klub jeszcze sie może tym pochwalić ? !

Jip
Skład B
Skład B
Posty: 121
Rejestracja: pn 03.05.2004 22:15
Reputacja: 0
Lokalizacja: Koszalin
Kontaktowanie:

Postautor: Jip » wt 04.05.2004 0:01

rebuzz no bez przesadt:/ Aimar, Rosicky oni pograją jeszcze z 2-3 lata i zobaczysz:) o i jeszcze Kaka....:)
Dzięki.

Awatar użytkownika
Moff
Kluczowy Zawodnik
Kluczowy Zawodnik
Posty: 664
Rejestracja: ndz 29.02.2004 20:35
Reputacja: 2
Lokalizacja: Koszalin
Kontaktowanie:

Postautor: Moff » wt 04.05.2004 0:01

Visca el Barça

W Hiszpani lubię tylko FCB :) W ogóle nie podoba mi się piłka grana w Espaniol :roll:

Awatar użytkownika
Pisakk
Wraca do meritum
Posty: 2143
Rejestracja: śr 03.03.2004 22:54
Reputacja: 0
Lokalizacja: Moherowe miasto - Częstochowa

Postautor: Pisakk » wt 04.05.2004 0:17

Mnie tam sie gra Zidana podoba, choc kibicem Realu nie jestem ani troche. Po tym slabym poczatku ktory mial zaraz po przyjsciu, kiedy pojawily sie glosy, ze nie moze grac razem z Figo itp. wreszcie zaczal pokazywac to co gral w Juventusie. Mysle, ze presja byla na nim zbyt duza. Teraz tez, kiedy Real nie gra dobrze to wiekszosc czepia sie Zidana. Za duzo chlop na swych barkach nosi....Ja tam (o czym niewielu zapewne wie :wink: ) jestem kibicem Valencii i to im zycze mistrzostwa w tym roku, a nie "wielkiemu" Realowi.
Obrazek
Nuevo Mestalla Grand Opening - 2009/2010

kostek
szara strefa pilka.pl
Posty: 2312
Rejestracja: sob 01.05.2004 16:43
Reputacja: 0

Postautor: kostek » wt 04.05.2004 8:31

Hiszpania dla mnie tam liczy się tylko Barca, no i w tym sezonie Villareal...bo buki ładne kurs na nich wystawiały ;)
:D
...

Awatar użytkownika
adingh
Rezerwowy
Rezerwowy
Posty: 271
Rejestracja: sob 01.05.2004 21:39
Reputacja: 0
Kontaktowanie:

Postautor: adingh » wt 04.05.2004 14:42

Z Hiszpani to lubie Barce :) A poza tym to nie lubie realu :D I co tu dużo mówić 8)

Awatar użytkownika
malchykAFC
Podawacz Piłek
Podawacz Piłek
Posty: 4
Rejestracja: wt 04.05.2004 14:23
Reputacja: 0
Kontaktowanie:

Postautor: malchykAFC » wt 04.05.2004 14:43

Moff pisze:Visca el Barça

W Hiszpani lubię tylko FCB :) W ogóle nie podoba mi się piłka grana w Espaniol :roll:


W Hiszpanii tez lubie tylko Barce.Nie znosze Realu za polityke transferowa tego klubu...Polecam rowniez Premiership...bardzo dobra liga,szybkie tempo...lepsza od Primera Division. 8)

Moff czy my sie skads znamy?? :P
"Wiem ,ze nic nie wiem"

Awatar użytkownika
mystek
Junior
Junior
Posty: 18
Rejestracja: pt 05.03.2004 19:25
Reputacja: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: mystek » wt 04.05.2004 15:08

Jip pisze:Hiszpania dobra ale nie Real Madryt....football nie polega na tym zeby wykupowac wszystkie gwiazdy z całego swiata...tak mi sie przynajmniej zdaje. zresztą te błędy w polityce transferowej Realu tooo....brak mi słów zeby to opisac:/ trzeba kibicować takiej Valencii lub Deportivo....tam cos grają i nie same gwiazdy!

Pozdrowienia......moze za rok Liverpool pokaze klase w LM i skopie Du*** realowi!javascript:emoticon('8)')
javascript:emoticon('8)')


A moim zdaniem gra Realu mnie zachwyca i uwielbiam ten klub , a dlaczego ??? Lubie ten klub również od lat i kiedyś nie było w nim takich gwiazd , ale dla mnie to nic złego kupować gwiazdy. I teraz piłka Realu stoi na światowej czołówce footbolu , ale przecież jeden klub nie może cały czas grać świetnie i dlatego też REAL teraz nie jest w zbytniej formie , a ja ich i tak mimo to bardzo cenie i uwielbiam.
Obrazek

...POZDRO DLA MODERNATORÓW...

Awatar użytkownika
rebuzz
Kluczowy Zawodnik
Kluczowy Zawodnik
Posty: 932
Rejestracja: ndz 04.04.2004 19:45
Reputacja: 0
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontaktowanie:

Postautor: rebuzz » wt 04.05.2004 15:45

Jip pisze:rebuzz no bez przesadt:/ Aimar, Rosicky oni pograją jeszcze z 2-3 lata i zobaczysz:) o i jeszcze Kaka....:)


Rosicky z tego co mi wiadomo to nawet w BVB nie teraz pewnego wyjscia w pierwszej jedenstce ;] pozatym jego rozwoj zatrzymal sie rok albo 2 lata temu :/
BORUSSIA DORTMUND - PONAD 50 tysięcy karnetów sprzedanych na sezon 2007/2008 ! który klub jeszcze sie może tym pochwalić ? !


Wróć do „Hiszpania”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości