Prawie 3 lata temu, w zamkniętym już wątku:
viewtopic.php?t=5334
przedstawiłem technikę gry pod nazwą "Musisz przegrać aby wygrać" i teraz jeden z kolegów zwrócił się do mnie z pytaniem, które pozwala mi dodać kolejny wariant do tej metody - jako kontynuacja poprzednich.
Otóż możliwe jest także takie granie na błąd/błędy w 4 meczach dwudrogowych ( under/over ; BTS itd. ) czy też dwuwynikowych jak opcje z podpórkami 1x/x2 , jeśli ich kursy będą odpowiednie.
Chcąc teraz grać na 4 zdarzenia, musimy przemyśleć ile w takim typowaniu robimy najczęściej błędów: jeden a może dwa?
Bo jeśli tylko jeden, to sprawa jest prosta - po starannym wybraniu swoich 4 typów np.
mecz typ
A ...... 1
B ...... 1
C ...... 1
D ...... 2
"odstrajamy" się od tego typowania, wprowadzając 1 typ przeciwny na każdej pozycji od A do D na 4 zakładach
czytaj w pionie:
A 1 2 1 1
B 1 1 2 1
C 1 1 1 2
D 1 2 2 2
mając 100% pewności wygrania 1 kuponu, pomimo - albo w tej metodzie DZIĘKI - popełnionemu 1 błędowi w typowaniu!
A to przy kursach po 1.8 daje AKO 1.8^4=10.5 a więc gra odnosi się jakby do wygrania typu z kursem 2.62 gdyż 10.5/4=2.62
( kursy po 1.85 to AKO 1.85^4=11.7 11.7/4=2.92 )
Ten kurs kuponu jest na tyle wysoki , że umożliwia zbudowanie spokojnej tabelki podnoszonych stawek dla zabezpieczenia zysku, w perspektywie trafienia w/w konfiguracji , czyli popełnienia 1 błędu wśród 4 typowanych zdarzeń.
UWAGA: gdybyśmy mieli ten sam budżet na grę, czyli 4j. i chcieli te 4 wstępne typy grać systemem 3z4 po 1j. za zakład, to mając jedno pudło wygramy 1.8^3=5.83j. stanowiące odpowiednik gry na kurs 1.45, bo 5.83j./4=1.45 a w mojej technice gry przy tym samym wejściu 3z4 typów mamy 2.62 - co chyba jest istotną różnicą, zważywszy identyczną skuteczność i taki sam budżet na grę...
........................................................
Przy spodziewanych ew. 2 błędach w tym samym teoretycznym typowaniu, wprowadzając po 2 typy przeciwne, na 6 zakładach:
A 1
B 1
C 1
D 2
A 1 2 2 1 1 2
B 2 1 2 1 2 1
C 2 2 1 2 1 1
D 2 2 2 1 1 1
także mamy 100% pewności wygrania 1 kuponu, pomimo - albo w tej metodzie DZIĘKI - popełnionym tu 2 błędom w typowaniu!
A to przy kursach po 1.8 daje AKO 1.8^4=10.5 a więc gra odnosi się jakby do wygrania typu z kursem 1.75 gdyż 10.5/6=1.75
( kursy po 1.85 to AKO 1.85^4=11.7 11.7/6=1.95 )
UWAGA: gdybyśmy mieli ten sam budżet na grę, czyli 6j. i chcieli te 4 wstępne typy grać systemem 2z4=6 po 1j. za zakład, to mając jedno pudło wygramy za 3 trafione "pary", bo przy 3 trafieniach system 2z4 da nam 3 ( 2z3=3 ) taką wygraną: (1.8^2)*3=9.72j.
9.72j./6=1.62
( kursy po 1.85 to ( 1.85^2)*3=10.26 10.26/6=1.71 )
................................
................................
Stawkowanie w metodzie "Musisz przegrać aby wygrać" - na 4 zdarzenia
Wobec gry na 4 kupony, możemy mieć na nich nieco odmienne AKO jak np. tu:
http://wrzuc.se/images/50352f05693d5.jpg -
i warto do tego podejść techniką tzw. Dutchingu , czyli tak zróżnicowanego co do stawek rozdysponowania naszego budżetu na grę, że wejście obojętnie którego z 4 kuponów da nam równą, identyczną wygraną...
Do tego celu służy kalkulator do Dutchingu:
http://www.oddschecker.com/betting-tool ... lator.html
............................
............................
P.s: oczywistym jest, że każde inne nasze typowanie niż te, pokazane w tym powyższym przykładzie - będzie wymagało już innego, właściwego sobie "odstrojenia się" dla realnej gry!
Np. typowanie :
mecz typ
A ...... 2
B ...... 1
C ...... 1
D ...... 1
zastępujemy takimi 4, które na każdej pozycji dają typ przeciwny - aby pokryć 1 błąd w tym wstępnym typowaniu:
mecz typy
A ...... 1 2 2 2
B ...... 1 2 1 1
C ...... 1 1 2 1
D ...... 1 1 1 2
i podobnie postępujemy dla każdego innego naszego wyboru 4 typów głównych - gdyż 1 błąd jest chyba najczęściej występującą "przykrością", jaka nas spotyka przy typowaniu 4 zdarzeń dwudrogowych, nawet jeśli typowanie poprzedzone jest wnikliwą i sumienną analizą...
Pozdrawiam