Sampdoria Genua

Wszystko o piłce nożnej we Włoszech - Zawodnicy, Kluby, Reprezentacja, Wyniki, Transfery oraz inne wydarzenia związane z piłką.

Moderatorzy: petru, maciek_88, Dr.Football1, Cris7, maestro, piotrcies, fieldy

Awatar użytkownika
Dr.Football1
I Don't Need No Doctor
I Don't Need No Doctor
Posty: 28505
Rejestracja: sob 24.10.2009 22:51
Reputacja: 920
Lokalizacja: Bruksela
Kontaktowanie:

Sampdoria Genua

Postautor: Dr.Football1 » czw 19.01.2017 22:01

Ogladal ktos I polowe Roma - Doria? Jak spisali sie Polacy? Dopiero teraz moge zalaczyc.

Awatar użytkownika
Dr.Football1
I Don't Need No Doctor
I Don't Need No Doctor
Posty: 28505
Rejestracja: sob 24.10.2009 22:51
Reputacja: 920
Lokalizacja: Bruksela
Kontaktowanie:

Sampdoria Genua

Postautor: Dr.Football1 » czw 19.01.2017 22:55

Obejrzalem II polowe i to raczej nie byl dobry debiut Beresia. Przy 3-0 marmolade zrobil z niego Shaarawy, a potem regularnie objezdzal go Perotti i po jednej z takich akcji padla bramka na 4-0.

Mam nadzieje, ze Giampaolo za bardzo sie do niego nie zrazi i w nastepnych meczach Serie A da mu troche pograc.

Awatar użytkownika
WiernyKibic
Kluczowy Zawodnik
Kluczowy Zawodnik
Posty: 777
Rejestracja: wt 27.06.2017 11:06
Reputacja: 250

Sampdoria Genua

Postautor: WiernyKibic » pt 30.06.2017 10:54

Sneinder blisko przejścia do Sampdorii za darmo. Jedynym problemem jest pensja, jakiej oczekuje Holender.
Obrazek
¡Visca el Barça!

Awatar użytkownika
Dr.Football1
I Don't Need No Doctor
I Don't Need No Doctor
Posty: 28505
Rejestracja: sob 24.10.2009 22:51
Reputacja: 920
Lokalizacja: Bruksela
Kontaktowanie:

Sampdoria Genua

Postautor: Dr.Football1 » wt 11.07.2017 16:21

Kownacki w Dorii. Jaram sie.

Awatar użytkownika
Smashing Pumpkins
Lider Drużyny
Lider Drużyny
Posty: 1547
Rejestracja: czw 12.01.2012 22:50
Reputacja: 11
Lokalizacja: Częstochowa

Sampdoria Genua

Postautor: Smashing Pumpkins » wt 11.07.2017 16:57

Dr.Football1 pisze:Source of the post Kownacki w Dorii. Jaram sie.


Serio Doktorze uwazasz ze on sie tam sprawdzi ? Moim zdaniem w przeciwienstwie do dwóch innych polaków w Sampdorii on się nie przebije. Bardzo nijaki zawodnik

Awatar użytkownika
Dr.Football1
I Don't Need No Doctor
I Don't Need No Doctor
Posty: 28505
Rejestracja: sob 24.10.2009 22:51
Reputacja: 920
Lokalizacja: Bruksela
Kontaktowanie:

Sampdoria Genua

Postautor: Dr.Football1 » wt 11.07.2017 17:09

Smashing Pumpkins pisze:Source of the post Serio Doktorze uwazasz ze on sie tam sprawdzi ? Moim zdaniem w przeciwienstwie do dwóch innych polaków w Sampdorii on się nie przebije. Bardzo nijaki zawodnik

Nie wiem czy sie sprawdzi, ale na pewno jeszcze lepiej bedzie mi sie ogladalo moj ulubiony wloski zespol.

Mam wrazenie, ze strasznie deprecjonuje sie Kownasia w Polsce. Moze to nie zaden crack, ale tez na pewno nie jakies beztalencie. Troche wiary w naszych :)

Pamietam, ze jak Lewy wyjezdzal do Dortmundu, to tez 90% Polakow wiescilo, ze po roku wroci z podkulonym ogonem :)

Awatar użytkownika
Delpiero14
Gwiazda
Gwiazda
Posty: 4612
Rejestracja: wt 25.08.2015 9:49
Reputacja: 1056

Sampdoria Genua

Postautor: Delpiero14 » wt 11.07.2017 17:15

Lewandowski kiedy odchodził był królem strzelców i najlepszym napastnikiem ekstraklasy, więc niezbyt trafne porównanie jak dla mnie ;)

Awatar użytkownika
cloner
Legenda Futbolu
Legenda Futbolu
Posty: 24948
Rejestracja: wt 08.03.2005 11:33
Reputacja: 971
Kontaktowanie:

Sampdoria Genua

Postautor: cloner » wt 11.07.2017 17:16

Poza tym Lewy wyjeżdżał mając 22 lata, a Kownacki ma 19.
"Ty możesz wyjść z bloków
Ale bloki z ciebie nigdy
Życie znam z podwórek
A nie [k****] z telewizji
"

X DISCOGS X WWW X FILMWEB X FANPAGE FB X

Awatar użytkownika
Boromir
Laureat Złotej Piłki
Laureat Złotej Piłki
Posty: 9430
Rejestracja: sob 30.12.2006 14:31
Reputacja: 478

Sampdoria Genua

Postautor: Boromir » wt 11.07.2017 17:19

Dr.Football1 pisze:Source of the post Mam wrazenie, ze strasznie deprecjonuje sie Kownasia w Polsce. Moze to nie zaden crack, ale tez na pewno nie jakies beztalencie. Troche wiary w naszych :)

Również tak uważam. Miał bardzo udany początek rundy która pokazała, że ma potencjał na dobrą piłkę. Dodatkowo jako jeden z nielicznych nie wymiękł na turnieju i ciągnął ten wózek, brał odpowiedzialność na siebie.
Obrazek

Awatar użytkownika
EndriuK
Pierwszy Skład
Pierwszy Skład
Posty: 468
Rejestracja: pt 05.05.2017 9:02
Reputacja: 81
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Sampdoria Genua

Postautor: EndriuK » wt 11.07.2017 18:04

Dobrze, ze wyjeżdża. Teraz nikt nie bedzie na niego chuchal i dmuchal. Jak jest dobry to będzie grał i się rozwinie. Ogarnie glowe, nie bedzie robil żadnych akcji i zobaczymy jak to będzie.

Młodzi wyjeżdżają i nie ma się temu co dziwić. Sam Lech sprzedal już trzech młodych zawodników do dobrych klubów. Wiele zyskać może nasza reprezentacja. Może to jest ten moment kiedy przez dłuższy czas nie spadniemy poniżej pewnego poziomu, skoro coraz chętniej sięga się po polskich piłkarzy w Europie.

Awatar użytkownika
coco
Gwiazda
Gwiazda
Posty: 4687
Rejestracja: śr 04.08.2004 23:10
Reputacja: 100
Lokalizacja: Giuseppe Meazza San Siro

Sampdoria Genua

Postautor: coco » ndz 30.07.2017 21:45



kontrakt do 30 czerwca 2022

Warto trzymać rękę na pulsie w jego przypadku, pielęgnować trzeba dobre stosunki z Sampdorią. Może być kawał gracza z niego w najbliższej przyszłości, jedynie te warunki fizyczne :? jak na DM słabe.
"Kogo tracimy ? Dyrygenta, lidera, kogoś, kto za klub oddałbym wszystko. Wszyscy będziemy mówić jak bardzo będzie go nam brakować " Marco Materazzi o odejściu Jose

Obrazek Obrazek

Obrazek


Wróć do „Włochy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: enk i 9 gości