AC Milan : Juve - klasyka

Wszystko o piłce nożnej we Włoszech - Zawodnicy, Kluby, Reprezentacja, Wyniki, Transfery oraz inne wydarzenia związane z piłką.

Moderatorzy: petru, maciek_88, Dr.Football1, Cris7, maestro, piotrcies, fieldy

Awatar użytkownika
maciek_88
Moderator
Moderator
Posty: 6402
Rejestracja: śr 18.01.2006 11:33
Reputacja: 282

AC Milan : Juve - klasyka

Postautor: maciek_88 » pt 10.03.2017 23:12

realista69 pisze:Source of the post
arek_ahig pisze:Source of the post Jednocześnie rozumiem kibiców Milanu. Lata upokorzeń źle wpływają na psychikę. :)


Nie rozpędzaj się tak, bo Juve od jakiegoś czas jest na równi pochyłej. Jak prześpicie najbliższe okienko, to za półtora roku np. po Dybali nie będzie śladu. Niby gracie, niby ciśniecie, ale wyniki średnie.

Pogląd co najmniej kontrowersyjny. Prawdopodobnie 1/4 LM, duża szansa na finał PW i prawdopodobnie Scudetto. Tylko pierwszy rok Maxa był lepszy, a przecież sezon jeszcze trwa
Morrow pisze:Source of the post Tak jak i Doktorek nie zostanie skautem nie składając CV gdziekolwiek choć ma pewnie większe pojęcie o tych dzieciakach niż większość gogusiów chodzących w garniturach Armaniego w czołowych klubach.

JJ Gittes
Podawacz Piłek
Podawacz Piłek
Posty: 3
Rejestracja: czw 01.01.2015 18:14
Reputacja: 1

AC Milan : Juve - klasyka

Postautor: JJ Gittes » pt 10.03.2017 23:13

Obrazek

Znow sedziowski spisek wymierzony w biedny Milan. Ciagle trzeba ogladac plecy Atalanty, ale moze juz za rok, moze za rok...

Awatar użytkownika
szefu91
Lider Drużyny
Lider Drużyny
Posty: 2282
Rejestracja: czw 24.05.2012 16:21
Reputacja: 51

AC Milan : Juve - klasyka

Postautor: szefu91 » pt 10.03.2017 23:14

ozob pisze:Source of the post Bol dupy culesow widze dalej trwa.

Ale że co :D :D :D Ja się w tym wątku świetnie bawię.

Awatar użytkownika
Chlopaczek
Ten obcy
Posty: 6501
Rejestracja: pt 16.07.2004 13:00
Reputacja: 321
Lokalizacja: Blizej ciebie niz myslisz.

AC Milan : Juve - klasyka

Postautor: Chlopaczek » pt 10.03.2017 23:16

Niby wszystko fajnie po staremu wyzywanie sie zarzuty o przekupywanie sedziow (zabraklo tylko: "a pamietasz totonero?" - od osob ktore oczywiscie nie moga pamietac totonero) emocje i napinka jak za starych dobrych lat na forum ale jednak czasy juz nie te. Kiedys ogladalem wszystkie mecze SD chocby po to zeby wiedziec kiedy i jak sedzia im pomogl a teraz nawet nie mam mozliwosci podeprzec sie zadna taka sytuacja jesli byla bo po prostu ich spotkan nie ogladam.
Ponadto przez chwile jak wchodzil pod koniec ten ich murzyn myslalem ze to Pogba...

Ech komuno wroc.
Gdyby nazisci czytali powiesci -
Tak utrzymuje Iks
- a konkretnie powiesc Iksa o nazistach
Nie byloby zadnych nazistow.

realista69
Pierwszy Skład
Pierwszy Skład
Posty: 391
Rejestracja: ndz 05.02.2017 16:29
Reputacja: 58

AC Milan : Juve - klasyka

Postautor: realista69 » pt 10.03.2017 23:18

ozob pisze:Source of the post
realista69 pisze:Source of the post
arek_ahig pisze:Source of the post Jednocześnie rozumiem kibiców Milanu. Lata upokorzeń źle wpływają na psychikę. :)


Nie rozpędzaj się tak, bo Juve od jakiegoś czasu jest na równi pochyłej. Jak prześpicie najbliższe okienko, to za półtora roku np. po Dybali nie będzie śladu. Niby gracie, niby ciśniecie, ale wyniki średnie.


No prosze, dzieciaku.

LM zweryfikuje. Traficie na drużynę z wyższej półki to będzie słabo, bo gracie chaotycznie. Obecnie Milan, to 4 półka Europy... taka smutna prawda, a Juve ostatnio strasznie się męczy. Z roku na rok gra jest coraz słabsza.

Awatar użytkownika
FRYDERYK SZOPEN
Kapitan
Kapitan
Posty: 2748
Rejestracja: sob 09.11.2013 18:04
Reputacja: 117

AC Milan : Juve - klasyka

Postautor: FRYDERYK SZOPEN » pt 10.03.2017 23:19

okreslenia bol dupy uzywaja zazwyczaj ci co taki bol znaja z autropsji, moze ksiadz testowal ich od tylu na zakrystii i zostalo na psychice. tak wiec ci co tam na gorze pisza o jakims bolu dupy moze niech sprawdza czy na majtach z tylu nie ma brazowwego paska.

nasz ulubiony user,forrest gump, chetnie wkleja tu nurkow, wiec wkleilam wam waszego nurka z dzis, dlugo tu nie trzeba czekac, ot co, parszywi oszusci.duch moggiego ciagle zywy.

Gardze nimi.

Awatar użytkownika
League
Laureat Złotej Piłki
Laureat Złotej Piłki
Posty: 9866
Rejestracja: czw 24.02.2011 20:02
Reputacja: 787

AC Milan : Juve - klasyka

Postautor: League » pt 10.03.2017 23:24

FRYDERYK SZOPEN pisze:Source of the post okreslenia bol dupy uzywaja zazwyczaj ci co taki bol znaja z autropsji, moze ksiadz testowal ich od tylu na zakrystii i zostalo na psychice. tak wiec ci co tam na gorze pisza o jakims bolu dupy moze niech sprawdza czy na majtach z tylu nie ma brazowwego paska.

nasz ulubiony user,forrest gump, chetnie wkleja tu nurkow, wiec wkleilam wam waszego nurka z dzis, dlugo tu nie trzeba czekac, ot co, parszywi oszusci.duch moggiego ciagle zywy.

Gardze nimi.

:ozob:
Mecz bez większych emocji, nie spodziewałem się fajerwerków i tak było.
Obrazek

Awatar użytkownika
Dr.Football1
I Don't Need No Doctor
I Don't Need No Doctor
Posty: 28544
Rejestracja: sob 24.10.2009 22:51
Reputacja: 972
Lokalizacja: Bruksela
Kontaktowanie:

AC Milan : Juve - klasyka

Postautor: Dr.Football1 » pt 10.03.2017 23:24

FRYDERYK SZOPEN pisze:Source of the post Gardze nimi.

To naprawde mocne slowa w ustach (klawiaturze?) kibica Barcelony.

I nie staram sie byc tu zlosliwy czy wdawac w jakas niepotrzebna klotnie.

Awatar użytkownika
Berele Lewartow
Kapitan
Kapitan
Posty: 2575
Rejestracja: pt 10.09.2004 19:30
Reputacja: 44
Lokalizacja: zza Firewalla

AC Milan : Juve - klasyka

Postautor: Berele Lewartow » pt 10.03.2017 23:26

W telewizjach w karnych 1:1. Według Sky karny prawidłowy, zdaniem Mediaset nie.
-halo
-siemasz Pop, Witek nawija. Lecimy!
-gdzie?
-jakto [k****] gdzie?! Do bojuuu!

Awatar użytkownika
FRYDERYK SZOPEN
Kapitan
Kapitan
Posty: 2748
Rejestracja: sob 09.11.2013 18:04
Reputacja: 117

AC Milan : Juve - klasyka

Postautor: FRYDERYK SZOPEN » pt 10.03.2017 23:27

Dr.Football1 pisze:Source of the post To naprawde mocne slowa w ustach (klawiaturze?) kibica Barcelony.

to nie sa moje slowa, to sa slowa tutejszego juventino, tylko je przytoczylem bo akurat pasuja jak ulał do dzisjeszego wieczoru.

i przykro mi, drodzy fani juve, chocbyscie walili caly jutrzejszy dzien łbem w siane nic nie zmieni faktu ze okradliscie dzis milan w 95 minucie. dokonaliscie wspolnie i w porowzumieniu z sedzia zlodziejstwa. przykro mi. to sa brutalne fakty.

Awatar użytkownika
Sawyer
Kapitan
Kapitan
Posty: 3049
Rejestracja: pn 27.06.2005 16:26
Reputacja: 372
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

AC Milan : Juve - klasyka

Postautor: Sawyer » pt 10.03.2017 23:27

FRYDERYK SZOPEN pisze:Source of the post okreslenia bol dupy uzywaja zazwyczaj ci co taki bol znaja z autropsji,


Nawet nie wiesz jak boli kolonoskopia, ja tez nie, ale słyszałem :) uważam ze nie należy śmiać się z cierpienia ludzkiego.

Rozumiem ze Tobie ból dupy kojarzy się tylko z ksiedzem, ale nie wnikam dlaczego, po prosty wiele słyszy się o tragediach młodych chłopców którzy często z potrzeby serca chcą angażować się w życie kościoła i zostają ministrantami, może i Ty przeżyłeś taka tragedie, wiec nie zamierzam "ciągnąć" tego tematu.
Juventus & Widzew

Awatar użytkownika
seba82
Gwiazda
Gwiazda
Posty: 7803
Rejestracja: wt 30.07.2013 19:38
Reputacja: 529

AC Milan : Juve - klasyka

Postautor: seba82 » pt 10.03.2017 23:31

Berele Lewartow pisze:Source of the post W telewizjach w karnych 1:1. Według Sky karny prawidłowy, zdaniem Mediaset nie.


Sky twierdzi, że Bacca nie był na spalonym przy golu. Montella powiedział, że Massa mu powiedział, że to on podjął precyzję o karnym z tej odległości :

Obrazek

Awatar użytkownika
FRYDERYK SZOPEN
Kapitan
Kapitan
Posty: 2748
Rejestracja: sob 09.11.2013 18:04
Reputacja: 117

AC Milan : Juve - klasyka

Postautor: FRYDERYK SZOPEN » pt 10.03.2017 23:32

Sawyer pisze:Source of the post Rozumiem ze Tobie ból dupy kojarzy się tylko z ksiedzem, ale nie wnikam dlaczego, po prosty wiele słyszy się o tragediach młodych chłopców którzy często z potrzeby serca chcą angażować się w życie kościoła i zostają ministrantami, może i Ty przeżyłeś taka tragedie, wiec nie zamierzam "ciągnąć" tego tematu.

mnie sie ten zwrot nie kojarzy z niczym bo go nie uzywam. ale jesli ty uzywasz to musisz miec jakis powod. boje sie myslec jaki.

Awatar użytkownika
maciek_88
Moderator
Moderator
Posty: 6402
Rejestracja: śr 18.01.2006 11:33
Reputacja: 282

AC Milan : Juve - klasyka

Postautor: maciek_88 » pt 10.03.2017 23:33

Sawyer pisze:Source of the post
FRYDERYK SZOPEN pisze:Source of the post okreslenia bol dupy uzywaja zazwyczaj ci co taki bol znaja z autropsji,


Nawet nie wiesz jak boli kolonoskopia, ja tez nie, ale słyszałem :) uważam ze nie należy śmiać się z cierpienia ludzkiego.

Rozumiem ze Tobie ból dupy kojarzy się tylko z ksiedzem, ale nie wnikam dlaczego, po prosty wiele słyszy się o tragediach młodych chłopców którzy często z potrzeby serca chcą angażować się w życie kościoła i zostają ministrantami, może i Ty przeżyłeś taka tragedie, wiec nie zamierzam "ciągnąć" tego tematu.

Jeżeli będziesz dalej ,,ciągnął" swoją retorykę, to nie porozważasz przez jakiś czas o bólu dupy innych forumowiczów.

Kolega z dyskusji podobnie.
Morrow pisze:Source of the post Tak jak i Doktorek nie zostanie skautem nie składając CV gdziekolwiek choć ma pewnie większe pojęcie o tych dzieciakach niż większość gogusiów chodzących w garniturach Armaniego w czołowych klubach.

Awatar użytkownika
Sawyer
Kapitan
Kapitan
Posty: 3049
Rejestracja: pn 27.06.2005 16:26
Reputacja: 372
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

AC Milan : Juve - klasyka

Postautor: Sawyer » pt 10.03.2017 23:35

Seba82, a od kiedy decyzje podejmuje liniowy albo bramkowy ? :roll:
Juventus & Widzew


Wróć do „Włochy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 7 gości