Juventus cz.2 (zbiorczy)

Piłka nożna we Włoszech: Serie A, Coppa Italia | Kluby (Juventus, AC Milan, Inter, Napoli | Reprezentacja Włoch) (Squadra Azzurra | Transfery | Inne wydarzenia związane z włoską piłką nożną

Kto będzie trenerem Juventusu w sezonie 2019/2020?

Massimiliano Allegri
5
18%
Antonio Conte
1
4%
Pep Guardiola
2
7%
Mauricio Pochettino
7
25%
Didier Deschamps
3
11%
Maurizio Sarri
6
21%
Thomas Tuchel
2
7%
Ktoś inny
2
7%
 
Liczba głosów: 28

Awatar użytkownika
Tomusmc
Juventino
Posty: 25505
Rejestracja: pn 31.05.2004 18:33
Reputacja: 2414
Lokalizacja: Gdańsk

Juventus cz.2 (zbiorczy)

Post Wyświetl pojedynczy post autor: Tomusmc » sob 14.01.2006 2:01

Nastąpił ten dzień kiedy trzeba było założyć drugą część tematu. Niestety będzie trzeba patrzeć na zeszły temat bo serwer nie wytrzymuje dlatego tutaj piszemy o Juve nadal. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw 30.03.2006 19:14 przez Tomusmc, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Sawyer
Kapitan
Kapitan
Posty: 3605
Rejestracja: pn 27.06.2005 16:26
Reputacja: 499
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post Wyświetl pojedynczy post autor: Sawyer » sob 14.01.2006 9:03

No to trzeba cos napisac w nowym temacie... 8)

Dzisiaj studniówka ,wiec trzeba cos napisac o meczu ,bo jutro wiadomo jak bedzie :lol:

W niedziele tradycyjnie o 15.00/05 zagramy z 13. druzyna Serie A Reggina ,w tamtym roku na własnym stadionie wygralism zaledwie 1:0 po pieknym zagraniu Zlatana 8) piętka do Alexa ,a DP pewnie strzelil i było 1:0 :wink:

Reggina ostatni mecz gralau siebie z Viola gdzie dosc nieoczekiwanie padł remis 1:1 ,wiec Reggina wcale nie musi byc taka "łatwa".

Juventus cały czas nie do zatrzymania w poprzedniej kolejce zwyciestwo 2:1 z Palermo dzieki bramkom Adriana Mutu ,pozniej we wtorek 4:1 z Viola w Coppa i popis Alexa :twisted:

Mecz powinnismy i musimy wygrac bez wiekszych problemów ,dodatkowym "dopalaczem" dla Bianconerich powinna byc realna szansa na to ,ze Milan straci jakies punkty (Roma - Milan) :wink:

Według mnie Capello powinien dac szanse od 1' Alexowi ,nalezy sie mu za ostatni mecz :) Pewnie nie zagra Mutu całego meczu bo do składu wraca Nedved.

Przewidywana "11" :Buffon - Zambrotta,Thuram,Cannavaro,Chiellini - Camoranesi,Emerson,Vieira,Nedved - Zlatan(?),Trezeguet

www.gazzetta.it twierdzi ,ze od 1' zagra ...Zebina :lol: zamiast Giorgio ,a Zambro wroci na lewą :roll: :lol: dobre ,dobre

Ibrahimovic, Cannavaro, Thuram musza bardzo uwazac poniewaz zółta kartka uniemozliwi im występ w ciezkim meczu z Chievo na wyjezdzie :?

Typ: 2:0

FORZA JUVE :!:

Awatar użytkownika
RzuR
Pierwszy Skład
Pierwszy Skład
Posty: 566
Rejestracja: sob 20.08.2005 21:33
Reputacja: 0
Lokalizacja: Hajle Silesia

Post Wyświetl pojedynczy post autor: RzuR » sob 14.01.2006 10:23

Ibra:baw sie dobrze na tej studniowce,co by cie tylko nikt nie wyniosl za predko bo to podobno wstyd ;)

a co do meczu-mysle ze mimo bardzo bezpiecznej przewagi w tabeli Nostra Bella Signiora bedzie chciala wykorzystac-na pewnym pędzie,jaki niewatpliwie ma,mozliwosc straty ptk.przez Rossonerich-bo bardzo mozliwe ze takowa nastapi w meczu w Rzymie...gdyby tak bylo,to mysle ze spokojnie mozna bedzie nieco odpuscic w lidze-skupic sie na pucharach:Wloskim i LM i nie eksploatowac nadmiernie najbardziej "zapracowanych" naszych graczy...

generalnie przyszlosc ma czarno-biale barwy 8)

Awatar użytkownika
Riddick
Pierwszy Skład
Pierwszy Skład
Posty: 375
Rejestracja: wt 27.09.2005 9:17
Reputacja: 2

Post Wyświetl pojedynczy post autor: Riddick » sob 14.01.2006 10:35

O uczniów na studniówce bym się nie martwił 8) Największe jazdy są z nauczycieli, nasz dyrektor po 2 godzinach ledwo co się trzymał na nogach :twisted: :twisted:

Co do meczu, to mysle że Juve wygra, Reggina jest bardzo słaba na wyjazdach, a Juve u siebie wygrywa wszystkie mecze... Myślę że w meczu ze słabym rywalem powinien dostać znowu szanse Alex, i tak Capello nie ma nic do stracenia.... Nie wiem jak stoi sytuacja ze zmiennikami w obronie, ale chyba Cannavaro powinien ze słabymi rywalami odpoczywać, wiadomo że trzyma on całą obrone w garści, ale nie jest niezniszczalny... Mój typ do meczu to 3:0...

kasiorek21
Grafomania zaawansowana
Posty: 170
Rejestracja: czw 01.12.2005 18:48
Reputacja: 0

Post Wyświetl pojedynczy post autor: kasiorek21 » sob 14.01.2006 12:43

A ja nie bede mowil o meczu tylko chce sie Was zapytac o dwie rzeczy:
1. Jak myslicie, jak sie zakonczy spor o kase z transmisji meczy (Mediaset) ktory dotyczy w duzym stopniu takze Juve??????
2. I co sie stalo z kasa (248 mln euro) ktora Juve mialo dostac od Mediaset ????? Bo wczoraj Sky wykupilo prawo do transmisji meczy Juve. Kto wyplaci "Bianconerim" ta ogromna kase: Sky czy Mediaset?????

Awatar użytkownika
ossy
Kluczowy Zawodnik
Kluczowy Zawodnik
Posty: 798
Rejestracja: sob 01.10.2005 13:34
Reputacja: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post Wyświetl pojedynczy post autor: ossy » sob 14.01.2006 22:23

kasiorek21 pisze: 1. Jak myslicie, jak sie zakonczy spor o kase z transmisji meczy (Mediaset) ktory dotyczy w duzym stopniu takze Juve??????
Małe kluby w końcu się uspokoją bo jak nie to gówno dostaną. Jak będą chciały zbojkotować lige to się ich zdegraduje, napewno z Serie B znajdą się chętne na gre w wyższej lidze. Taka moja wizja, ot co.
kasiorek21 pisze: 2. I co sie stalo z kasa (248 mln euro) ktora Juve mialo dostac od Mediaset ????? Bo wczoraj Sky wykupilo prawo do transmisji meczy Juve. Kto wyplaci "Bianconerim" ta ogromna kase: Sky czy Mediaset?????
Wykupiło prawa a to znaczy że to Sky zapłaci nam tą kase :)

Awatar użytkownika
luk1208
Lider Drużyny
Lider Drużyny
Posty: 1392
Rejestracja: pn 03.05.2004 1:27
Reputacja: 0
Lokalizacja: Z sądeckiego grodu :)
Kontakt:

Post Wyświetl pojedynczy post autor: luk1208 » ndz 15.01.2006 0:41

kasiorek21 pisze:1. Jak myslicie, jak sie zakonczy spor o kase z transmisji meczy (Mediaset) ktory dotyczy w duzym stopniu takze Juve??????

spór mimo wszysko moze byc powazny, bo w koncy "mali" Serie A zaczną powazeni protestowac i mogą byc problemy, jednka kasa wszytsko załatwi :wink: Pytanie tylko ile moze ich zadowolic? ale jak wiadomo zainteresowanie na mecze słabszych zespołów seie A jest mniejsze i dlatego tez zapewne dostaną mniejszą kase :!:

kasiorek21 pisze:2. I co sie stalo z kasa (248 mln euro) ktora Juve mialo dostac od Mediaset ????? Bo wczoraj Sky wykupilo prawo do transmisji meczy Juve. Kto wyplaci "Bianconerim" ta ogromna kase: Sky czy Mediaset?????

Sky po prostu wykupiła kontrak Juve od Mediaset i to Skay bedzie płacic kase zgodnie z umową. Kontrak jest wazny i raczej cała kasa wpłynie na konto Juve, chyba ze bedą próbowali zmienic troche umowe i zmniejszyc sume na mniejszą, ale znając mogiego ta suma moze tylko nieznacznie ztopniec :!:

Awatar użytkownika
RzuR
Pierwszy Skład
Pierwszy Skład
Posty: 566
Rejestracja: sob 20.08.2005 21:33
Reputacja: 0
Lokalizacja: Hajle Silesia

Post Wyświetl pojedynczy post autor: RzuR » ndz 15.01.2006 0:56

Pytanie tylko ile moze ich zadowolic? ale jak wiadomo zainteresowanie na mecze słabszych zespołów seie A jest mniejsze i dlatego tez zapewne dostaną mniejszą kase Exclamation
i to jest naturalne,jednak wlasnie o to chodzi ze nie w tym rzecz-tylko raczej rozbija sie o to ze za takie np spotkanie Milan-Messina, Rossoneri dostaja 20% czy ile tam wiecej pieniedzy niz Messina,a przeciez obie druzyny tak samo wystepuja w meczu...z drugiej strony jednak-to wlasnie obecnosc Milanu wywoluje zainteresowanie-czyli wieksza kase,wiecej reklam,wiecej sponsorow itd.generalnie sprawa jest taka ze kazdy ma troche racji!

kasiorek21
Grafomania zaawansowana
Posty: 170
Rejestracja: czw 01.12.2005 18:48
Reputacja: 0

Post Wyświetl pojedynczy post autor: kasiorek21 » ndz 15.01.2006 1:04

ossy pisze:Małe kluby w końcu się uspokoją bo jak nie to gówno dostaną. Jak będą chciały zbojkotować lige to się ich zdegraduje, napewno z Serie B znajdą się chętne na gre w wyższej lidze. Taka moja wizja, ot co
Widze ze myslimy dokladnie tak samo :P :wink: . Jesli beda sie coraz bardzie klocic i nie wyjda na mecze to ich zdegraduja, do Serie A wejda druzyny z Serie B i oni juz nie beda sie klocic bo beda iwedziec ci ich spotka. Wiec niech lepiej sie chlopaki nie mecza bo to jeszcze sie dla nich zle skonczy. Jak chca wiecej dostac to musza "poprostu" lepiej grac.

Awatar użytkownika
RzuR
Pierwszy Skład
Pierwszy Skład
Posty: 566
Rejestracja: sob 20.08.2005 21:33
Reputacja: 0
Lokalizacja: Hajle Silesia

Post Wyświetl pojedynczy post autor: RzuR » ndz 15.01.2006 1:06

mysle ze historie z degradowaniem w sezonie poprzedzajacym Weltmeisterschaft to mozna miedzy bajki wlozyc...mysle ze wladze Lege,zrobia wszystko zeby nie dopuscic do jakiegos chamstwa-typu wlasnie strajk itp. bo to bardzo wazny sezon,taki raz na cztery lata wrecz :>

kasiorek21
Grafomania zaawansowana
Posty: 170
Rejestracja: czw 01.12.2005 18:48
Reputacja: 0

Post Wyświetl pojedynczy post autor: kasiorek21 » ndz 15.01.2006 1:13

RzuR pisze:mysle ze historie z degradowaniem w sezonie poprzedzajacym Weltmeisterschaft to mozna miedzy bajki wlozyc...mysle ze wladze Lege,zrobia wszystko zeby nie dopuscic do jakiegos chamstwa-typu wlasnie strajk itp. bo to bardzo wazny sezon,taki raz na cztery lata wrecz
Nio ja rozumiem ale jesli dojdzie do tego e oni nie beda chcieli w ogole wyjsc na boisko albo wystawia sklad rezerwowy to Lega bedzie musiala cos zrobic a watpie zeby glebiej siegneli do kieszeni. Moggi tez duzo kasy nie odda. Pewnie nic nie odda.

Lakier
Lider Drużyny
Lider Drużyny
Posty: 1908
Rejestracja: pn 09.08.2004 9:27
Reputacja: 0

Post Wyświetl pojedynczy post autor: Lakier » ndz 15.01.2006 12:25

Moze ktos jest podobre poinformowany i wie na jakich kanalach, leci dzisiejszy mecz Juventusu?

Awatar użytkownika
ossy
Kluczowy Zawodnik
Kluczowy Zawodnik
Posty: 798
Rejestracja: sob 01.10.2005 13:34
Reputacja: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post Wyświetl pojedynczy post autor: ossy » ndz 15.01.2006 12:53

Może o meczu.
Już dzisiaj o 15.00 gramy u siebie z Reggina. Licze na kolejną wygraną, wysoką wygraną. Gramy u siebie, a tu przeważnie miażdżymy. Zagramy bez Chielliniego, i myśle że zagra Balzaretti ostatnio dobrze się zaprezentowałw PW. Ale znając Fabio wystawi Pessotto :? W poprzednim sezonie przegralismy 2-1 na wyjeżdzie i wygraliśmy u siebie 1-0 po pięknym golu Alexa. Mam nadzieje że nasz kapitan dostanie dziś szanse i wyjdzie w podstawowym składzie, a nie na ostatnie 5 minut. Jak gra pokazuje że warto na niego stawiaći właśnie dlatego powinien zagrać. Do pomocy wróci Nedved, Mutu na ławke. A w obronie 2 zmiany, za wspomnianego już Giorgio i powrót Zambro który ostatnio pauzował za kartki. I najważniejsze. Bramka, czy będzie powrót do bramki przez Buffona. Mam nadzieje że tak. Chyba już wszystko wyleczył i musi wracać do formy. Wkońcu musi zagrać w Paryżu. Stawiam na wynik 4-0. Bramki Del Piero, Trezeguet i jakiś pomocnik.

Typuje skład:
Buffon---Balzaretti, Thuram, Cannavaro, Zambrotta---Camoranesi, Emerson, Vieira, Nedved---Del Piero, Trezeguet

Simsoon
Podawacz Piłek
Podawacz Piłek
Posty: 2
Rejestracja: sob 24.12.2005 14:44
Reputacja: 0
Lokalizacja: California
Kontakt:

Post Wyświetl pojedynczy post autor: Simsoon » ndz 15.01.2006 13:06

to ja też może wytypuje skład:
---------------Buffon---------------
-Balza--Thuram-Canna--Zambro
-Camor--Vieira-Emerson--Mutu
--------Alex---------Treze--------

Awatar użytkownika
luk1208
Lider Drużyny
Lider Drużyny
Posty: 1392
Rejestracja: pn 03.05.2004 1:27
Reputacja: 0
Lokalizacja: Z sądeckiego grodu :)
Kontakt:

Post Wyświetl pojedynczy post autor: luk1208 » ndz 15.01.2006 13:15

ossy pisze:Już dzisiaj o 15.00 gramy u siebie z Reggina. Licze na kolejną wygraną, wysoką wygraną

wygrana jest raczej pewna, ale czy bedzie wysoka? tego nie mozna byc pewnym do konca. Jezeli szybko zdobedziemy gola to wysoki wynik moze byc bardzo realny, jednak jak długo bedziemy sie meczyc to zawodnicy Starej Damy mogą zacząc sie denerwowac i wtedy mozliwa nawet sensacja :( jednak wieze ze wygramy i to nie wazne czy 1-0 czy tez 5-0 bo liczą sie tylko punkty :D


ossy pisze:Mam nadzieje że nasz kapitan dostanie dziś szanse i wyjdzie w podstawowym składzie, a nie na ostatnie 5 minut

Tez uwazam ze Alex powinien grac za Zlatana, który cos ma rozlegulowany celownik. DP widac wraca do formy i moze zagra tak jak z Violą i zwiekszy ilosc bramek dla Starej Damy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Włochy”