Superpuchar Europy - FC Barcelona vs Sevilla 25.08.2006

Tym razem wszystko o Europejskich Pucharach: Liga Mistrzów, UEFA, wyniki oraz inne pucharowe ciekawostki.

Moderatorzy: petru, maciek_88, Dr.Football1, piotrcies, maestro, Cris7, fieldy

Awatar użytkownika
kaczy
Gwiazda
Gwiazda
Posty: 7217
Rejestracja: wt 01.06.2004 10:04
Reputacja: 378

Postautor: kaczy » sob 26.08.2006 13:20

iceald pisze:Kaczy, kiepska napinka. Jakbyś wymyślił coś własnego, zamiast cytować słowa Eto'o (i to jeszcze z trzeciej ręki, bo po kibicach Sevilli), to może byłaby nawet całkiem przyzwoita Wink


To nie byla napinka nawet :P tylko cytat kibicow z Sevilli po wczorajszym meczu i to mialbyc wlasnie cytat a nie cos wlasnego :D (przeczytaj se wczesniejszego mojego posta nad tamtym ;)) :lol:

Awatar użytkownika
iceald
Pierwszy Skład
Pierwszy Skład
Posty: 469
Rejestracja: pn 29.05.2006 11:54
Reputacja: 0
Lokalizacja: Zza firewalla

Postautor: iceald » sob 26.08.2006 13:23

kaczy pisze:To nie byla napinka nawet

Ale tak zabrzmiało :wink: A że kibice Sevilli też tak wczoraj "napinali" - to już problem ich małej pomysłowości :P
Ale może skończmy z napinkami i nie róbmy :ot:
Obrazek
"- Zoltan, możesz mi wyjaśnić, czemu pijemy z kubków? Głowę daję, że widziałem gdzieś tu kieliszki.
- Poważne problemy należy rozwiązywać konkretnymi metodami. Półśrodki nie dają rady."

Awatar użytkownika
Krzysztof Jarzyna
Lowelas
Lowelas
Posty: 3963
Rejestracja: pt 05.08.2005 16:07
Reputacja: 0
Lokalizacja: Wielkie Księstwo Rzeszowskie

Postautor: Krzysztof Jarzyna » sob 26.08.2006 14:27

iceald pisze:to już problem ich małej pomysłowości

Jak juz tu ktorys z Was kiedys dowodzil - ten teks to nie byl wymysl Eto'o tylko tradycyjna przyspiewka w Hiszpanii w stosunku do przegranego/wroga. Wiec w koncu ustalcie jedna wersje, bedzie milutko :lol:

Jeszcze co do wczorajszego meczu to nie sadzilem ze to kiedys powiem, ale musze sie zgodzic z Niggazem i pochwalic Valdesa (znaczy, nie ze nie sadzilem, ze sie kiedys zgodze z Niggazem, tylko ze pochwale VV :lol: O tak ) bo mimo bledu przy drugiej bramce, to gdyby nie on, Sevilla ustrzelilaby pewnie z piatke :P No ale co tam. 3:0 tez ladnie ;)
"- Wspomniał Pan o Realu. Czy nadal czuje Pan sentyment do "Królewskiego" klubu?
Leo Beenhakker: Jeszcze jak! Mówię wręcz, że moje serce jest w 50 proc. "Białe"."

Awatar użytkownika
Mentor
Zajebiaszczo
Posty: 14287
Rejestracja: pn 28.02.2005 13:15
Reputacja: 7

Postautor: Mentor » sob 26.08.2006 14:32

Krzysztof Jarzyna pisze:Jak juz tu ktorys z Was kiedys dowodzil - ten teks to nie byl wymysl Eto'o tylko tradycyjna przyspiewka w Hiszpanii w stosunku do przegranego/wroga. Wiec w koncu ustalcie jedna wersje, bedzie milutko

To ja o tym pisałem i oczywiście potwierdzam, że tak właśnie jest. Przyśpiewka jest stara. Podmienia się tylko nazwy klubu przeważnie.

Valdes bronił wczoraj bardzo dobrze a mimo to puścił 3 bramki. To bardzo wymownie świadczy o tym jak fatalnie grała Barcelona.
Obrazek
Barca jest najpiękniejszą kobietą na świecie. Jednego dnia może być bardziej lub mniej wdzięczna, ale to wciąż ta sama kobieta i w tej kobiecie jesteśmy wszyscy do szaleństwa zakochani. - Joan Gaspart

Awatar użytkownika
Berik
Lider Drużyny
Lider Drużyny
Posty: 1255
Rejestracja: pn 26.09.2005 23:39
Reputacja: 0
Lokalizacja: Rivendell

Postautor: Berik » sob 26.08.2006 14:43

fieldy pisze:obejrzyj druga bramke dla Sevilli. Zwróć uwage gdzie stoi VV przy dośrodkowaniu.

Moze i troche zawalil, ale bardziej inni dali dupy. Zauwaz, ze wszyscy zawodnicy przesuwajac sie do przodu zostawili totalnie pusty srodek. No i Motta powinien bez problemu wyprzedzic Kanoute.Ja tam bym Victora nie obwinial.Na tle innych zawodnikow wypadl celujaco :roll: normalnie jak Casillas w Realu, ktory jest czesto najlepszy :?
"Mój Boże. Do sal wykładowych przychodzą małpy. Darwin był idealistą i marzycielem, zapewniam pana. Jaka tam ewolucja. Zanim trafię na jednego myślącego, muszę stoczyć bitwę z dziesięcioma orangutanami. "

Awatar użytkownika
Jarzinho
Gwiazda
Gwiazda
Posty: 7170
Rejestracja: wt 20.12.2005 20:56
Reputacja: 14
Lokalizacja: ......
Kontaktowanie:

Postautor: Jarzinho » sob 26.08.2006 19:11

Nie ma co sie rozpisywać Sevilla strzelila 3 brameczki Barcelona żadnej. Wygrali dosc zasłuzenie choc wynik mógł być inny. Barca przegrała przez pyche i zbyt wielka pewnosc w swoje mozliwosci a do tego za bardzo nie obawiali sie Sevilli co sie zemsciło. Valdes pierwsza pomyłka w nowym sezonie. Szkoda, ze tak wczesnie, srodek obrony takze nie za pewnie. Na 100 beda jakies zmiany w nadchodzacym meczu. Sevilla zbiera trofea i bardzo dobrze bo to zespoł naprawde klasowy. Jeszcze jedna wazny wniosek z tego meczu to fakt, ze i tak La Liga rzadzi i nie istnieje w niej tylko Barca jak to wielu uważa, a dla Barcy lepiej przegrac teraz SuperPuchar niz Lige Mistrzów :lol:
Obrazek

Awatar użytkownika
Mentor
Zajebiaszczo
Posty: 14287
Rejestracja: pn 28.02.2005 13:15
Reputacja: 7

Postautor: Mentor » sob 26.08.2006 20:02

Nie przesadzacie z tym błędem Valdesa :> Rozumiem, że można to było wybić jeszcze lepiej, ale generalnie jeżeli nawet to był błąd to niewielki. Większy popełnił Motta, który powinien dalej wyczyścić a nie przyglądać się jak piłka spada na głowę przeciwnika.
Obrazek
Barca jest najpiękniejszą kobietą na świecie. Jednego dnia może być bardziej lub mniej wdzięczna, ale to wciąż ta sama kobieta i w tej kobiecie jesteśmy wszyscy do szaleństwa zakochani. - Joan Gaspart

Awatar użytkownika
fieldy
One Arsene Wenger
One Arsene Wenger
Posty: 37702
Rejestracja: pn 11.04.2005 18:13
Reputacja: 1749

Postautor: fieldy » sob 26.08.2006 20:05

Niggaz pisze:Rozumiem, że można to było wybić jeszcze lepiej, ale generalnie jeżeli nawet to był błąd to niewielki.

bo teraz juz zgłupiałem - on w ogóle zdązył do piłki ? wybił ja i ona spadła Kanoute na głowę ?
Czy piłka trafiła do napastnika, zanim VV do niej dobiegł ?
bo nie pamiętam :?

Awatar użytkownika
RóżA
Kapitan
Kapitan
Posty: 3225
Rejestracja: śr 30.03.2005 13:58
Reputacja: 0
Lokalizacja: Highbury--> Avenell Road--> Londyn N5--> Anglia
Kontaktowanie:

Postautor: RóżA » sob 26.08.2006 20:08

Victor piłkę wypiąstkował przed pole karne, później piłkę z powrotem w pole karne wbił głową jakiś gracz Sevilli a Kanoute tylko piłkę przedłużył :wink:
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
kaczy
Gwiazda
Gwiazda
Posty: 7217
Rejestracja: wt 01.06.2004 10:04
Reputacja: 378

Superpuchar Europy - FC Barcelona vs Sevilla 25.08.2006

Postautor: kaczy » pn 21.11.2016 20:50

SOLIDARNI Z KAMIL232

Awatar użytkownika
rekinho
Laureat Złotej Piłki
Laureat Złotej Piłki
Posty: 10097
Rejestracja: pt 04.05.2012 11:17
Reputacja: 958

Superpuchar Europy - FC Barcelona vs Sevilla 25.08.2006

Postautor: rekinho » pn 21.11.2016 20:55

weźcie go zbanujcie


Wróć do „Puchary Europejskie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości