Czy rozmiar koszulki w kolekcjonowaniu ma znaczenie?

Chwila oddechu dla stałych bywalców i świeżych owieczek. Trunki oraz coś na ząb w gronie znajomych, jak i dla tych którzy chcą podumać bądź przygadać sobie ramię w ramię z barmanem.
Uczniostwo
Podawacz Piłek
Podawacz Piłek
Reputacja: 1

Post Wyświetl pojedynczy post autor: Uczniostwo » 09 maja 2017, 13:40

Cześć

Jestem początkującym kolekcjonerem, lub lepiej będzie powiedzieć zbieraczem, koszulek piłkarskich. Swoje pierwsze kilkanaście sztuk kupowałem zawsze w jednym rozmiarze. Tych koszulek i tak nie używam, leżą w szafie i tworzą moja malutką kolekcję.

Zastanawiam się jednak czy rozmiar koszulek w ich kolekcjonowaniu ma jakieś znaczenie? Jest tutaj jakiś kolekcjoner koszulek lub ktoś kto mógłby napisać kilka rad? W przyszłości chciałbym zostać małym kolekcjonerem, jednak ciężko jest znaleźć coś w stylu jakiś powszechnie przyjętych przez kolekcjonerów zasad kolekcjonowania koszulek. Niestety nie znam żadnego kolekcjonera, do kilku napisałem e-mail, ale żaden nie odpisał. Czy cała kolekcja powinna być w jednym rozmiarze, czy zupełnie nie przeszkadza to że domowa koszulka byłaby w rozmiarze S, a wyjazdowa XXL?

Proszę o pomoc, odesłanie mnie do jakiś przydatnych dla mnie informacji, artykułów lub wypowiedzi, lub po prostu napiszcie co sądzicie o rozmiarze w kolekcjonowaniu koszulek piłkarskich :)

Awatar użytkownika
sci
Legenda Futbolu
Legenda Futbolu
Reputacja: 2745

Post Wyświetl pojedynczy post autor: sci » 09 maja 2017, 16:00

W tym przypadku rozmiar nie ma znaczenia

Uczniostwo
Podawacz Piłek
Podawacz Piłek
Reputacja: 1

Post Wyświetl pojedynczy post autor: Uczniostwo » 18 cze 2017, 19:00

Dzięki za odpowiedź! :)

tskowron
Podawacz Piłek
Podawacz Piłek
Reputacja: 0

Post Wyświetl pojedynczy post autor: tskowron » 20 paź 2017, 13:45

Lubię kolekcjonować, ale jeśli mogę to korzystam z koszulek i innych atrybutów kolekcjonerskich. Te różnorodne rzeczy są moją dumą i chcę je pokazywać światu ;)

ODPOWIEDZ