Znaleziono 837 wyników

autor: Kotek
09 kwie 2005, 22:59
Forum: Wracając Do Meritum
Temat: Ostrzeżenia - komentarze
Odpowiedzi: 2691
Odsłony: 278453

Panie dzidziusiu. Weź się pan zastanów. Wejdź se na to forum i zbanuj wszystkich użytkowników co mają takie same loginy tam i tu. zawsze 20% mniej piszących, 20% mniejszy kłopot.

Bany za darmo, bany dla wszystkich!!!!!!

Big Brother trwa.
autor: Kotek
08 kwie 2005, 22:31
Forum: Wracając Do Meritum
Temat: !
Odpowiedzi: 1205
Odsłony: 118658

Nowaczek come back! :twisted:
autor: Kotek
05 kwie 2005, 13:22
Forum: Włochy
Temat: "Święta Wojna na San Siro" ...
Odpowiedzi: 3320
Odsłony: 219184

Milan powinien wygrać, bo są lepsi, a Inter to królowie remisów, ale tym razem przegrają :D
autor: Kotek
03 kwie 2005, 18:17
Forum: Inne sporty
Temat: Formula 1
Odpowiedzi: 1981
Odsłony: 175118

Ciecie z TV4 mogli pokazać F1 :>
autor: Kotek
03 kwie 2005, 17:17
Forum: Hyde Park
Temat: Pytania Techniczne
Odpowiedzi: 4814
Odsłony: 373652

Z tego co ostatnio udało mi się przeczytać i wiem (chociaż niezbyt dużo wiem) to ostatnio odkodowanie C+ i HBO jest chyba w tym momencie niemożliwe (choć nie ma rzeczy niemożliwych). Związane to jest chyba z tym, że C+ został zdjęty z kablówek , ale mogę się mylić. W każdym bądź razie radzę jeszcze...
autor: Kotek
03 kwie 2005, 16:05
Forum: Wracając Do Meritum
Temat: Ojciec Święty odszedł......
Odpowiedzi: 300
Odsłony: 31068

Ja w sprawie formalnej a to temat o Janie Pawle wiec nie bede zakladal nowego. Rozumiem to ladne zdjecie na samej gorze strony glownej i gleboka mysl papieza.Nie mam nic do tego mozna w ten sposob oddac czesc naszemu papiezowi (jednakze przypominam ze to strona o pilce noznej i lepiej zeby admini o...
autor: Kotek
03 kwie 2005, 16:01
Forum: Hyde Park
Temat: Pracujecie gdzies??
Odpowiedzi: 90
Odsłony: 15860

Ale jesteście płytcy... Chcecie dowodów? W prywatnym mailu od zspl@wp.pl od Sz.P. admina D. dostałem propozycję robienia statystyk. Co było jeszcze napisane? Pewnie prawda was zaboli, bo uznajecie pana D. za jakiegoś boga, ale nie martwcie się, może z czasem przejdzie. Ale wróćmy do tematu. Zachęca...
autor: Kotek
03 kwie 2005, 15:55
Forum: Wracając Do Meritum
Temat: Ojciec Święty odszedł......
Odpowiedzi: 300
Odsłony: 31068

zeby sobie ponabijac,omfg,nikt Mu juz zycia nie zwroci wiec po co rozstrzasac sprawe?na forum i tak juz panuje tragiczny nastroj. w takim momencie mowisz o nabijaniu?! przeciez nic sie nie stanie jak ktos napisze tutaj jeden czy dwa posty :roll: ['] ['] ['] Juz mnie Dorian denerwujesz bo sam nabija...
autor: Kotek
03 kwie 2005, 15:53
Forum: Piłka nożna na świecie
Temat: Ajax Amsterdam (zbiorczy)
Odpowiedzi: 112
Odsłony: 11129

mathiasek12 pisze:dzieki kotek za ta stronke ps.sprytnie to umiesciles :wink:
Sprytny chłopak jestem i w ogóle nieeee :D

PS Teraz bardzo obszerna relacja z ostatniego meczu AFC z Heerenveen. Zapraszam!
autor: Kotek
03 kwie 2005, 15:50
Forum: Hyde Park
Temat: Pracujecie gdzies??
Odpowiedzi: 90
Odsłony: 15860

ja pracuje od czerwca na pilka.pl i jestem szczesliwy!! zacznijcie wspolprace z pilka.pl napewno nie bedziecie zalowac piszcie na meila redakcja@pilka.pl Tylko jak ofertę złoży Wam pan admin D. to ją zignorujcie bo to kłamstwa. Ja tak miałem i czuję się oszukany. Czujesz sie oszukany ze względu, że...
autor: Kotek
02 kwie 2005, 13:32
Forum: Puchary Europejskie
Temat: Naj
Odpowiedzi: 575
Odsłony: 65365

Oto jeden z niewielu momentow w ktorym zgadzam sie z Kotkiem w sprawach Ajaxu :wink: :D Ajax ma najlepsza szkolke nietylko w europie, wychowali wiele gwiazd tylko, ze robia jeden blad za szybko pozbywaja sie tych "diamentow" :D Moze to nie jest blad tylko przemyslana taktyka. Najpier "tworza" cos z...
autor: Kotek
01 kwie 2005, 22:39
Forum: Wracając Do Meritum
Temat: Ojciec Święty odszedł......
Odpowiedzi: 300
Odsłony: 31068

Ja zwykle jestem człowiekiem chłodnym logicznym etc. NIe sądziłem, że tak mnie "przygniecie" ta chwila. TO tak o sobie. Wręcz przestraszyła mnie deprecjacja tak poważnej chwili, przeniesienie jej poziomu jak pod budke z piwem. Krzyczeliście na Chłopaczka za to że on ma inne zdanie o papieżu, jednak...
autor: Kotek
01 kwie 2005, 22:20
Forum: Wracając Do Meritum
Temat: Ojciec Święty odszedł......
Odpowiedzi: 300
Odsłony: 31068

Wy też wysyłacie te perwersyjne łańcuszki na gg? Oto kilka z nich: Pomodlmy sie za papieża który jest w ciężkim stanie ............_..l....l..._.......... .........l___.....___l..... .................l....l........... .................l....l......... .................l....l......... Jesli nie pzesle...
autor: Kotek
01 kwie 2005, 21:11
Forum: Puchary Europejskie
Temat: Naj
Odpowiedzi: 575
Odsłony: 65365

magus pisze:Wszyscy się kłócicie który klub wychował Davida Beckhama-odpowiadam

Preston North End

Jest mały klub, teraz gra w Division 1, bez sporych sukcesów.
Babel, van der Vaart, Heitinga, Sneijder, Stekelenburg, de Jong...

AJAX
autor: Kotek
01 kwie 2005, 21:09
Forum: Piłka nożna na świecie
Temat: Rewolucyjne zmiany w piłce nożnej
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 4259

To w takim razie mija się celowość bycia na boisku liniowych. A tak naprawdę to jest to plota na eredivisie.pl też się na to nabrali :D

Wyszukiwanie zaawansowane